Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Geir T

Fantastiskt!!!!

Omdöme om Lotshotellet
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 13 sep. 2022
Underbart!!!!-miljö, hotell med läge, fina rum, sköna sängar. ägare med personal som genomsyras av genuint personligt bemötande, service, fantastisk frukost-ett av de bästa hotell som vi nu fått förmån att visas i!!
Datum för vistelsen: september 2022
Tips för att välja rum: 6 rum.vi hade möjlighet till ett med balkong och utsikt över hamnen!
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Klas Wimmerstedt, OwnerLotshotellet, svarade på det här omdömet
Svarade 19 dec. 2022
Vilket fantastisk omdöme ni har skrivit - tusen tack för det! Hoppas vi snart får ses igen!
  • eDreams
      3 097 kr
    15.6 km från Lotshotellet
    0.0 km från Lotshotellet
    Kostnadsfritt wifi
    Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
    17.7 km från Lotshotellet
    Visa fler hotell i Käringön
    Omdömet skrevs 13 september 2022

Fantastiskt bemötande, familjär något annorlunda upplevelse som inte finns på hotell.
    Fina rum, bra frukost och det enastående Creperi.
    Det fina samspelet och den lilla lilla ön mellan hotell och krogar är fantastisk.
    Hasse från Laxå.

Datum för vistelsen: september 2022
    1  Tack S6291HHhanso
    Omdömet skrevs 26 augusti 2022 från mobil enhet

Återigen haft förmånen att bo på Lotshotellet Käringön. Ett ställe man gärna återvänder till. Ett fantastiskt charmigt, fräscht och gemytligt hotell med härlig familjekänsla och Värdparet Klas och Millas känsla för service är helt outstanding. Vi kommer snart tillbaka!

Datum för vistelsen: augusti 2022
    1  Tack Adventurer363369
    Omdömet skrevs 13 augusti 2022 från mobil enhet

Så otroligt bra! Från början till slut.
    Även om jag bortser från fantastisk skärgårdsmiljö, fint hotelläge i hamnen och underbart väder är fortfarande allt perfekt! Jag gör en lista: bokningen, återkopplingen, transporten (det är en ö…), hotellbyggnaden, rummet, maten, personalen, städningen, kvalitet på inredning och material, finish på ytor. Och som grädde på moset: värdparet/ägarna som är vänliga, sociala, intresserade utan att vara påträngande och som verkar ha en genuin vilja att erbjuda hög kvalitet. Ett extra plus till tjejen i personalen som sjöng och spelade gitarr i solnedgången när vi avnjöt våra underbara crêpes.
    I’ll be back!

Rumstips: Färjan från Tuvesvik är ofta full. Hotellet erbjuder båttaxi till rimligt pris då du har en rumsbokning.
    Datum för vistelsen: augusti 2022
    1  Tack Catharina L
    Omdömet skrevs 17 juli 2022 från mobil enhet

Bra service, familjär stämning, härlig bastu och underbar utsikt över skärgården. Rummet fräscht med sköna sängar. Vi passade också på att avnjuta hotellets crêpes till lunch, mycket gott. Även frukosten var lite extra.

Datum för vistelsen: juli 2022
    1  Tack Ragnar H
    Omdömet skrevs 17 juli 2022

Charmig hotell, med perfekt läge på Käringön. Rena och lugna rum med vacker inredning. Bemötandet av all personal samt ägare Milla och Klas var underbar, man kände sig omhändertagen och verkligen välkommen. Mat på Creperiet är av utmärkt kvalité samt väldigt roligt med stor utbud av olika cider. Bastun med hopp i havet är ett måste!! Båttaxi och sälsafari med Klas var fina upplevelser som vi kan varmt rekommendera.

Datum för vistelsen: juli 2022
    1  Tack 525nadan