Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Adventurer363369

Lotshotellet, ett självklart val

Omdöme om Lotshotellet
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 26 aug. 2022från mobil enhet
Återigen haft förmånen att bo på Lotshotellet Käringön. Ett ställe man gärna återvänder till. Ett fantastiskt charmigt, fräscht och gemytligt hotell med härlig familjekänsla och Värdparet Klas och Millas känsla för service är helt outstanding. Vi kommer snart tillbaka!
Datum för vistelsen: augusti 2022
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
    2 991 kr
        691 kr
      8.5 km från Lotshotellet
      Visa fler hotell i Käringön
      Omdömet skrevs 13 augusti 2022 från mobil enhet

Så otroligt bra! Från början till slut.
      Även om jag bortser från fantastisk skärgårdsmiljö, fint hotelläge i hamnen och underbart väder är fortfarande allt perfekt! Jag gör en lista: bokningen, återkopplingen, transporten (det är en ö…), hotellbyggnaden, rummet, maten, personalen, städningen, kvalitet på inredning och material, finish på ytor. Och som grädde på moset: värdparet/ägarna som är vänliga, sociala, intresserade utan att vara påträngande och som verkar ha en genuin vilja att erbjuda hög kvalitet. Ett extra plus till tjejen i personalen som sjöng och spelade gitarr i solnedgången när vi avnjöt våra underbara crêpes.
      I’ll be back!

Rumstips: Färjan från Tuvesvik är ofta full. Hotellet erbjuder båttaxi till rimligt pris då du har en rumsbokning.
      Datum för vistelsen: augusti 2022
      1  Tack Catharina L
      Omdömet skrevs 17 juli 2022 från mobil enhet

Bra service, familjär stämning, härlig bastu och underbar utsikt över skärgården. Rummet fräscht med sköna sängar. Vi passade också på att avnjuta hotellets crêpes till lunch, mycket gott. Även frukosten var lite extra.

1  Tack Ragnar H
      Omdömet skrevs 17 juli 2022

Charmig hotell, med perfekt läge på Käringön. Rena och lugna rum med vacker inredning. Bemötandet av all personal samt ägare Milla och Klas var underbar, man kände sig omhändertagen och verkligen välkommen. Mat på Creperiet är av utmärkt kvalité samt väldigt roligt med stor utbud av olika cider. Bastun med hopp i havet är ett måste!! Båttaxi och sälsafari med Klas var fina upplevelser som vi kan varmt rekommendera.

1  Tack 525nadan
      Omdömet skrevs 14 juli 2022 från mobil enhet

Ett fantastiskt, familjärt hotell med det lilla extra. Man känner sig verkligen välkommen, Nilla och Klas , tillsammans med övriga personal, till att du får den där lilla extra uppmärksamhet som gör att du trivs.
      Deluxe rum med havsutsikt, Aurora… att vakna upp och se morgonsolen spegla sig i havet, mysigt inrett rum och sköna sängar.

Bastubad och bad från den lilla bryggan bakom hotellet var pricken över i.

Kan verkligen rekommendera såväl Lotshotellet som Käringön

Calle

1  Tack Voyager04175997399
      Omdömet skrevs 9 juli 2022 från mobil enhet

Det är ett fantastiskt hotell med en familjär känsla.
      Man blir mottagen av Milla eller Klas på ett fantastiskt sätt. Lunchen eller middagen med galetter smakar fantastiskt ( vi testade nästan hela menyn)
      Hit kommer vi garanterat att återvända

1  Tack 0127guka