SPARA 34 US$
SPARA 34 US$
Boka nu, betala på plats
eDreams513 US$
Orbitz.com479 US$

Vi hade en fantastisk vistelse i rummet ”Greta” med superfin utsikt över Käringöns hamn. Hotellet ligger mycket centralt och har trevlig och personlig service. Frukosten var bra och man kunde också välja scrambled eggs med bacon och/eller våffla som tillagades medan man väntade. Rekommenderas varmt!

Tack 9elinb

Vi hade en fantastisk helg på Lotshotellet. Ett härligt, personligt bemötande på högsta nivå.
Rummen var jättefina och alla olika.
Den fina bastun var varm och skön och var härlig att krypa in i efter ett uppfriskande dopp i havet.

Tack Traveller1621
Omdömet skrevs 5 maj 2021 från mobil enhet

Ja vad kan man säga? Det är alltid trevligt att återkomma till Klas och Milla och uppleva Käringön! Bli hämtad av Albin. Bastu med vinterbad. Promenad. Och en god middag på det. Ja och så en skön natts sömn i bästa rummet och vakna upp med havet som utsikt. Och frukost på bryggan... Ett dygn vi kommer leva på länge!

Tack 449annikal
Omdömet skrevs 15 december 2020 från mobil enhet

Vi firade en familjehögtid på Lotshotellet och var förväntansfulla, men allt överträffade våra förväntningar, en verklig kvalitets upplevelse! Allt från att bli hämtade med båt av Klas, till våra underbara rum och galetter till lunch med ett glas bubbel. Bastun stod varm för oss på eftermiddagen med vy över havsviken. Vi har ofta besökt Käringön med egen båt, men aldrig bott där på hotell i adventstid, men detta gav definitivt mersmak! Bäst av allt var nog mottagandet och den stämning och atmosfär Milla och Klas skapar. Tack för oss och på återseende. Mats och Cathrin

Datum för vistelsen: december 2020
1  Tack matsb790
Omdömet skrevs 10 november 2020

Resan började med att vi alla 10 blev hämtade i Edshultshall av Lotshotellets båt. Helgen kan knappt börja bättre än en båt tur till hotellets egna brygga. Väl framme checkade vi in på dom fina och mysiga rummen. Över en kopp kaffe diskuterade vi helgensplaner med lunch och båtutflykt. Eftersom det var lite regn i luften valde vi att gå en runda på ön innan lunch i den fantastiska naturen.
Till lunch åt vi Lotshotellets goda galleter i deras mysiga matsal medan bastun blev varm. Bastu och bad i havet innan kvällens middag på Petterssons, granne til Lotshotellet. Efter en mysig långfrukost på söndagen åkte vi en tur till Måseskär där vi tittade på sälar och besökte Måseskärs gamla fyr, en mycket trevlig aktivitet i fantastiskt höstväder. Efter lunch blev vi köra tillbaka till Edshultshall och våra bilar för att resa hem efter en fantastisk helg

Rumstips: Alla rummen har sin egen charm, en trappa upp får man en härlig utsikt över ön eller havet.
Datum för vistelsen: november 2020
Tack Tour675470