Omdömet skrevs 1 december 2017

Byt Rinkebys saftmaskin som bara är socker vatten och färgämne mot riktig juice så hade frukosten varit på topp. Att receptionen har provission på att sälja Parkering som är gratis har jag lärt mig a le åt.

Tack Tore S
Lotte M, Receptionist på First Hotel Kolding, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2017

Kære Tore S

Mange tak for at du har taget dig tid til at vudere dit ophold i Kolding der hjælper os til at udvikle vores service hver dag.

Rynkeby er et kvalitetsmærke der leverer et juicekoncentrat af høj kvalitet og som blandes direkte ved bestilling via Ipaden.

Hotellet ligger centralt i byen og vi er glad for at kunne tilbyde aflåst kælder garage til hotellets gæster imod betaling. Samtidig henviser receptionspersonalet gerne til alternative offentlige parkeringspladser beliggende i nærheden af hotellet.

Vi håber at kunne byde velkommen tilbage ved en anden lejlighed.

Med venlig hilsen

Janine Wheale
Receptionen

Omdömet skrevs 19 november 2017

Hade ni fixat duschen hade det blivit 5 av 5. Frukosten näst intill perfekt lite överdirektör bacon
Torr äggröra men upplägget och val var perfekt väldig goda juicer och gott bröd, trevlig personal,
Tack för detta

Tack 979andreasj

Kære 979andreasj

Mange tak for at du har taget dig tid til at evaluere dit ophold på First Hotel Kolding.

Det glæder mig at læse at morgenmaden og personalet levede op til forvetningerne og at du havde et godt ophold.

Jeg beklager at bruseren ikke virkede tilfredsstillende og jeg håber du kontaktede receptionen før at følge op på denne mangel og eventuel give jer et andet værelse.

Vi håber at kunne byde velkommen tilbage ved en anden lejlighed.

Med venlig hilsen

Janine Wheale
Receptionen

Omdömet skrevs 13 november 2017

Hotellet har trevlig personal. Det är rent och läget är bra. Nära till restauranger. Synd att inte hotellets egna restaurang finns kvar, man hade mycket god mat. Frukosten är varierad i sin utformning.

• Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack annsofieh141
Omdömet skrevs 10 november 2017

Mycket bra hotel med god service nära till Centrum. Rena och moderna rum med bra utrymme samt bra frukost. Trevlig personal. Lätt att hitta. Nära till mängder av resturanger samt tågstation. Parkering i närheten.

Tack 301henrikz
Omdömet skrevs 10 november 2017

Snart dags att se över de osunda golvmattorna de är inte rena. Lite konstigt att man inte har öppet restaurangen så man kan äta middag på kvällen. Nu måste man ut på byn om man vil ha mat eller äta en affärsmiddag med kunder.

Tack carlakea2017
Lotte M, Hotel Manager på First Hotel Kolding, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2017

Kære carlakea2017

Det er en rigtig flot review du har skrevet her på TripAdvisor, så mange tak for den, det betyder meget for os.

Jeg kan forsikre om, at gulvtæpperne på værelset er rent. Vi har uheldigvis haft kemiskader på flere af vores gulvtæpper, som desværre giver et meget uheldigt udseende. Vi er i gang med at skifte gulvtæpper, og indtil vi er i mål vil vi fortsætte med at få gulvtæpperne professionelt renset.

Der har desværre ikke været forudsætning for at opretholde aftenservering på hotellet, så siden vi valgte at lukke ned for aftenservering for mere end et år siden, har vi lavet et godt samarbejde med udvalgte restauranter i byen, som sørger for at tage sig godt af hotellets gæster. Alle af de udvalgte restauranter er indenfor for minutters gåafstand fra hotellet, da vi jo ligger så centralt som det er muligt. Det er dog altid muligt at benytte sig af restauranten, og sætte sig og nyde mad og drikke købt i hotellets lobbyshop.

Jeg håber, at vi kan byde velkommen tilbage en anden god gang.

Venlig hilsen

Lotte Morre