• Frukost ingår
  • Frukost ingår
  • Träningsanläggning
Egtved B&B(Egtved)
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Helt okej hotell. Bra läge och lätt att parkera. Rummen var relativt rena och fräscha, dock ganska slitna. Frukosten var inte speciellt tilltalande, ofräscht och rörigt på bufféborden. Sängarna helt ok.

• Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Maria E
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarade på det här omdömetSvarade 15 augusti 2017

Hej Maria E,

Mange tak for din review her på TripAdvisor.
Jeg vil gerne beklage, hvis du har oplevet at morgenmaden her på hotellet har været rodet. For det vil jeg gerne beklage, vi arbejdet hårdt på at vores morgenbuffet altid er pæn og ren.

Her på hotellet, har vi flere typer af værelser, jeg håber på, at vi kan få lov til at vise dig et nyrenoveret værelse næste gang.

Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Trevlig och vänlig personal, bra läge vid E45. Hade förväntat mig mer av Scandic.
Pyttesmå rum som inte var ordentligt städade, duschen inklämd i hörnet mellan toaletten och handfatet. Det var omöjligt att hjälpa sin 4-åring att tvätta håret då dörren gick att öppna max 50 cm.

Men värst var luften som inte fanns. Inget syre alls, ingen ventilation alls. När vi frågade i receptionen om ventilation så fick vi svaret att man kunde uppgradera rummet till ett superior-rum med ventilation och luft. Kanske de rummen hade bättre sängar och madrasser oxå för vi hade sovit bättre i en hängmatta.

Tur att det är trevlig personal som jobbar på detta hotell för i övrigt var upplevelsen en besvikelse.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack northbronx
Maria F, Manager på Scandic Kolding, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2017

Kære gæst,
Først og fremmest mange tak for at I valgte Scandic Kolding i forbindelse med jeres rejse til Danmark.
I har boet på et familie standard plus værelse, hvor størrelsen på badeværelset er det samme. Ligeledes har alle værelser luftcirkulation.
Hvis man ønsker mere plads, vil jeg anbefale et familie superior værelse, hvor badeværelset er større og decideret aircondition.

Jeg er utrolig ked, af at læse, at værelset ikke har levet op til jeres forventninger, og at rengøringen ikke har været i orden ved ankomsten.

Vi har rigtig mange børnefamilier som bor på hotellet hver sommer, og vi gør vores bedste, for at give, jer den bedste ferie oplevelse. Jeg vil gerne beklage, at vi har fejlet under jeres ophold.

Endnu engang tak for din feedback.
Ønsker jer en fortsat god sommer.

Bedste hilsner,
Heidi Kjær
Direktør

Omdömet skrevs 5 augusti 2017

Hit kan ni åka med era barn eller barnbarn och dom kommer att älska er extra mycket. Sigge håller barnen sysselsatta och det finns gott om lekkamrater artros sig med medans du som förälder kan koppla av lite innan eller efter dagens stora aktivitet.

• Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack larsorjanh

Hej Lars,

Mange tak for din feedback her til hotellet. Dejligt, at læse, at I havde et godt ophold hos os. Det glæder mig at i oplever os som et godt sted at tage børnene med på ferie.
Jeg håber på, at I får lyst til at besøge Scandic igen, en anden gang.
Endnu engang tak for jeres besøg.

Heidi Kjær
Direktør

Omdömet skrevs 30 juli 2017

Familje semester och shopping med svägerskan och svågern som varit där förut. Dom sa att det va jättefint där och det håller vi med om. Personalen på restaurangen på hotellet va jätte trevliga och skämt samma. Lekte och skojade med barnen

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Jenny I
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2017

Hej Jenny I,

Mange tak for din review.
Dejligt, at I havde lyst til at besøge os her på hotellet, og tusind tak for roserne til personalet. Dem har jeg sendt videre til restauranten.

Endnu engang tak for jeres besøg.

Omdömet skrevs 23 juli 2017

Mycket slitet hotell som definitivt behöver en rejäl uppfräschning. Varmt på rummen då det inte finns någon kylanläggning på rummen.Enda positiva är att det har stor parkering och ligger nära motorvägen för vidare resa ner genom Europa.

• Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack 514christerg
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Hej 514chriserg,

Mange tak for din review her på TripAdvisor.
Vidste du at Scandic Kolding har 66 superior værelser med air-condtion?
Scandic Kolding har mange forskellige typer af værelser, og vi er altid åben diaglog, så vi kan reservere et værelse, der passer netop til jeres behov.

Jeg ønsker jer en god ferie til Europa.