“Trevlig restaurang ”

Rankad som nr 7 av 358 Restauranger i Saint Julian's
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 8 oktober 2017 från mobil enhet

En ganska liten restaurang. Vi var ett sällskap på nio personer. Snabb service och barnens mat kom in snabbt. Vällagad och god mat tillsammans med trevlig personal gjorde kvällen trevlig. Hög klass på uppläggningen och smakerna. Maten var värd priset.

Tack Greve14

Omdömet skrevs 3 juni 2017 från mobil enhet

Innovativa och välkomponerade maträtter. Det märktes att kockarna hade koll på klockan och visste vad de höll på med. Personalen var trevlig och vi blev kompetent lotsade genom vinlistan och rekommenderades ett väldigt trevligt vin.

Tack 800Mb2016
Omdömet skrevs 4 december 2016 från mobil enhet

Mycket bra restaurang! Mycket bra service och fräsch interiör. Vi åt hamburgare och alla blev nöjda.

Tack Sosso M
Omdömet skrevs 22 september 2016 från mobil enhet

En ofattbart bra restaurang med priser i helt acceptabel nivå. Pröva gärna tonfisken, som lyftes till nya höjder med hjälp av kockarnas varsamma hantering. Svampsoppan med tryffel och tryffelpastan gav också mersmak tillsammans med det lokala vinet.

1  Tack Magnus P
Omdömet skrevs 15 juli 2016

En liten och trevlig restaurang med ett piggt mottagande och med en snabb betjäning. Restaurangen saknar uteservering men det gör ingenting. Inte någon jätte meny men de mesta finns med.

Tack vesslan1

Resenärer som tittade på Truffle & Truffles tittade också på

Saint Julian's, Ön Malta

Besökt Truffle & Truffles? Berätta vad du tyckte!