“Höstlovsresa ”

Rankad som nr 59 av 372 Restauranger i Saint Julian's
Bra för: Affärsmöten, Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

En fin restaurang precis vid vattnet. En av våra bästa måltider under veckan . Mycket trevlig personal och fantastisk mat. Glutenfria alternativ utan problem

Datum för besöket: november 2017
Tack 505camillan

Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Absolut bästa restauran på Malta
Fantastisk läge,Fantastisk ambient exellent mat,professional personal samt bra priser !!!
Stark rekommenderat!!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Dujakovic D
Omdömet skrevs 6 april 2017 från mobil enhet

En fin restaurang med hög klass och god service. Mycket uppmärksam personal. Fisk och skaldjur är specialitet. Miljön fantastisk precis vid vattenlinjen.

Datum för besöket: mars 2017
Tack Stay315197
Omdömet skrevs 4 mars 2017 från mobil enhet

Tipptopp på alla sätt och vis. Vänligt och korrekt välkomnande. Mycket uppmärksam personal (trots full sittning). Varierad genomtänkt meny och vinlista.
Vällagade och goda rätter men når inte riktigt upp till högsta klass.
Går gärna dit igen.

Datum för besöket: mars 2017
Tack balimali
Omdömet skrevs 9 november 2016 från mobil enhet

Besökte denna restaurang 2 ggr under vår vecka i Sliema i november. Utmärkta rätter - rena smakexplosioner i munnen - och fantastisk service. Först gick vi dit med son och svärmor, sedan återvände vi på tu man hand. Rekommenderas!

Datum för besöket: november 2016
Tack lindagidloef

Resenärer som tittade på Barracuda Restaurant tittade också på

Saint Julian's, Ön Malta

Besökt Barracuda Restaurant? Berätta vad du tyckte!