Cavalieri Art Hotel
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hilton Malta(Saint Julian's)
Rokna(Saint Julian's)
Spinola Hotel(Saint Julian's)
Hotel Juliani(Saint Julian's)
Argento Hotel(Saint Julian's)
  • Pool
Dean Hamlet Hotel(Saint Julian's)
  • Pool
St. Julian's Bay Hotel(Saint Julian's)
  • Kostnadsfritt internet
Sun And Fun Hotel(Saint Julian's)
  • Kostnadsfritt internet
Allegro Hotel(Saint Julian's)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs november 19 2016

Vi hade valt hotellet för att det var ett spa-hotell, men under hela vår vistelse var både inomhus- och utomhuspoolerna stängda efter ett tidigare oväder. Flera i personalen var otrevliga och den enda information vi fick varje dag från receptionen var, att de kanske skulle öppna nästa dag. Någon kompensation var det inte heller tal om, utan receptionen hänvisade till "the hotel manager", som skulle ringa upp oss, vilket han naturligtvis inte gjorde.
Hotellrummet var stort, men i behov av renovering. Badrummet var direkt ofräscht, och golvet våttorkades inte under hela vår vistelse. Hårtorken var som en liten leksak, med sladden fastsatt i en byrålåda i rummet, så att den i princip var oanvändbar. Vi hade rum mot marinan och fin utsikt från balkongen. Andra par som hade rum mot gatan, klagade över störande ljud från ett hotellbygge mittemot.

Tips för att välja rum: Rummen mot marinan har fin utsikt och man blir mindre störd av byggljuden från gatan.
  • Bodde här: Oktober 2016, reste med familjen
1  Tack monicajr2016
Omdömet skrevs oktober 13 2016

Negativt:
- Gick inte att byta rum, sades vara fullbokat men annat par i gruppen kunde byta
- Vid ankomst påpekas att minibaren ej var kall samt att tre av spritflaskorna var öppnade
- Minibaren hade praktiskt taget ingen kyla. Efter tredje påpekandet sades att den inte var en fridge utan en cooler(?)
- Vi fick debitering för uttag ur minibaren utan att vi konsumerat något. Förhållandet korrigerades med blek ursäkt från front desk manager. Vi fick kunskap om att flera par hade drabbats av samma sak, dvs. inget misstag utan systemfel. OBS! ingen innehållsförteckning fanns för minibaren.
- Frukosten innehållsrik men fadd
- En del svartmögel i duschen
- Lösa golvplattor i rummet
- Oengagerad personal vid front desk. För att gästen (dvs. inkomstkällan) ska känna sig i underläge vid dialog med front står de på en upphöjning, sannolikt för att söka skapa ett mentalt övertag – fegt, tramsigt och oproffsigt.
- Jag sparar på nya 1€ mynt från länderna i Europa och hade lagt ett Maltesikt 1€ mynt på nattygsbordet. Tyvärr var myntet borta efter städning.

Positivt:
- Läget är bra

Tips för att välja rum: Välj rum mot poolområdet. På den andra sidan är det byggarbetsplats.
  • Bodde här: Oktober 2016, reste som ett par
Tack IoSFrancetti
Omdömet skrevs september 29 2016

Visst är det en lätt bedagad skönhet men vi hade ett stort trevligt rum med balkong och utsikt över strand och poolområde.

Frukostbuffén är riklig, mycket att välja på och möjlighet att sitta ute eller inne.

Läget är mycket centralt med bara några minuter till det rika utbud av krogar som finns i närheten.

• Bodde här: September 2016, reste som ett par
1  Tack Jan L
Omdömet skrevs juli 25 2016 från mobil enhet

Klart prisvärt hotell. Bra bad och poolområde, havet bara 30m från hotellet.
Städning och service var väldigt bra.
En promenad på ca 7-8 min till Maltas äldsta pizzeria IR-Rokna där är det super god Pizza och pasta.
Viktigt råd... åk inte dom vita taxibilarna välj istället e-cab svarta bilar ett tips från alla man talar med

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Lasse E
Omdömet skrevs juli 16 2016

Vi bodde på detta hotell 4 nätter i Juli. Hotellet har sett bättre dagar, rummet var slitet och möblerna gamla. Wifi fungerade dåligt, svajjigt. Vissa tider funkade det, andra inte.
Air condition fungerade fint. Vi hade otur och fick rum mot hamnen, där det pågådde hotellbygge precis utanför. Så vi hade en byggarbetsplats precis utanför rummet oh balkongen. Byggarna började jobba klockan 07 på mornarna. Kanske man hade fått en bättre upplevelse av hotellvistelsen om man hade fått rum på andra sidan istället? vi orkade inte byta rum, om det ens fanns möjlighet då hotellet verkade fullt av folk.
Frukosten var bra, och hotellets läge perfekt. Med bra restauranger i närheten.
Hotellpoolen var full av folk och svårt att hitta bra solstolar.
Städningen av rummet var slarvig. Vi fick aldrig sängkläder bytta, inte en enda gång under vistelsen. Tyvärr kommer vi inte kunna rekommendera detta hotell. Läget bra, frukost bra, men inget mer.

Tips för att välja rum: Rum mot havet om det går, ej mot hamnen Porto maso då det pågår byggarbete precis utanför hotellet, lär pågå ett tag..
  • Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack jayla001