Hotel Valentina
Argento Hotel(Saint Julian's)
InterContinental Malta(Saint Julian's)
  • Pool
Le Meridien St. Julians(Saint Julian's)
  • Pool
Allegro Hotel(Saint Julian's)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hilton Malta(Saint Julian's)
Hotel Juliani(Saint Julian's)
  • Fri parkering
The George Hotel(Saint Julian's)
Agoda.com
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs april 6 2017

Mycket trevlig personal, jättegod frukost med massor att välja på, trevligt rum och mycket sköna sängar, gratis parkering inomhus, bra läge nära resturanger och nöjen. Inte långt till vatten eller badstrand.

• Bodde här: Mars 2017, reste som ett par
Tack 643margareta
Lara M, Manager på Hotel Valentina, svarade på det här omdömetSvarade april 8 2017

Dear 643margareta,

Thank you very much for taking the time to submit your review following your stay at the Hotel Valentina.

I am pleased that everything was to your liking and we all look forward to welcome you back on a future visit!

Best regards,

Lara Mangion

Omdömet skrevs november 24 2016 från mobil enhet

Ett bättre hotell går knappt att hitta. Rent, underbar frukost, fantastisk service med social personal. Underbar vistelse mycket tack vare bartendern från Serbien, tack för att du gjorde vår vistelse så speciell./ Camilla, Christoffer och Fredrik

Bodde här: November 2016, reste med familjen
Tack Camilla K
Lara M, Guest Relations Manager på Hotel Valentina, svarade på det här omdömetSvarade december 13 2016

Dear Camilla K

Please allow me to reply in English, as there is no way I can answer back In what I assume is Swedish (forgive me if it is Danish!)

Thank you so much for your nice comments - I have advised our bar staff of your comments - we hope that we will have the opportunity to host you again at the Valentina shortly.

With best wishes for the coming festive season!

Omdömet skrevs juli 28 2016

Vi hade en underbar vistelse på hotel Valentina..
Frukosten var fräsch och mycket att välja på.. Hotelrumet var alltid snyggt och fräscht städat och bemötandet från personalen var Utomordentlig!! Jag rekomderar starkt hotel Valentina
Peter och Laila

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
1  Tack peterwX2450RF
Omdömet skrevs juni 28 2016

Jag var lite orolig att det skulle var hög volym och stojigt på hotellet med tanke på att det ligger i ett party-område, men så fel jag hade. Det ligger på en lugn gatan med bra resturanger i området. Personalen är proffsig, trevliga och hjälpsamma och jag har inget att klaga på där. Frukosten är bra, det finns fruktsallad, yoghurt, cafe latte, olika sorters bröd, ägg m.m. Poolområdet är fint men det är ingen stor pool. Vi har inte barn men det var familjer med barn som bodde på hotellet. Jag tror inte barnen uppskattade att poolen var så liten och vi gäster tyckte det var lite jobbigt med plaskade barn i poolen för det skvätte vatten på gästerna. Trots det ger jag hotellet högsta betyg.

• Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
1  Tack FrkNilsson
Omdömet skrevs maj 8 2016

Ett väldigt bra hotell. Rent och fräscht, inredning med moderna möbler i gråtoner som på bild ser rörigt ut men skapar ett lugn i verkligheten. Sköna sängar. All personal var mycket trevlig och hjälpsam, visade oss ställen på kartor, letade busstider på nätet och tipsade om ställen. Frukosten var imponerande. Det mesta fanns, de lade inte upp så mycket åt gången på uppläggsfaten vilket gjorde att det alltid såg inbjudande ut. Mycket personal som hela tiden fanns där för dig.
Läget är centralt, nära till allt.

• Bodde här: April 2016, reste som ett par
1  Tack Hojen