Hotel Valentina
InterContinental Malta(Saint Julian's)
InterContinental
Hilton Malta(Saint Julian's)
  • Fri parkering
The George Hotel(Saint Julian's)
Agoda.com
  • Pool
Allegro Hotel(Saint Julian's)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Le Meridien St. Julians(Saint Julian's)
Travelocity
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs juli 28 2016

Vi hade en underbar vistelse på hotel Valentina..
Frukosten var fräsch och mycket att välja på.. Hotelrumet var alltid snyggt och fräscht städat och bemötandet från personalen var Utomordentlig!! Jag rekomderar starkt hotel Valentina
Peter och Laila

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
1  Tack peterwX2450RF
Omdömet skrevs juni 28 2016

Jag var lite orolig att det skulle var hög volym och stojigt på hotellet med tanke på att det ligger i ett party-område, men så fel jag hade. Det ligger på en lugn gatan med bra resturanger i området. Personalen är proffsig, trevliga och hjälpsamma och jag har inget att klaga på där. Frukosten är bra, det finns fruktsallad, yoghurt, cafe latte, olika sorters bröd, ägg m.m. Poolområdet är fint men det är ingen stor pool. Vi har inte barn men det var familjer med barn som bodde på hotellet. Jag tror inte barnen uppskattade att poolen var så liten och vi gäster tyckte det var lite jobbigt med plaskade barn i poolen för det skvätte vatten på gästerna. Trots det ger jag hotellet högsta betyg.

• Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
1  Tack FrkNilsson
Omdömet skrevs maj 8 2016

Ett väldigt bra hotell. Rent och fräscht, inredning med moderna möbler i gråtoner som på bild ser rörigt ut men skapar ett lugn i verkligheten. Sköna sängar. All personal var mycket trevlig och hjälpsam, visade oss ställen på kartor, letade busstider på nätet och tipsade om ställen. Frukosten var imponerande. Det mesta fanns, de lade inte upp så mycket åt gången på uppläggsfaten vilket gjorde att det alltid såg inbjudande ut. Mycket personal som hela tiden fanns där för dig.
Läget är centralt, nära till allt.

• Bodde här: April 2016, reste som ett par
1  Tack Hojen
Omdömet skrevs september 9 2015

Modernt och fräscht hotell med mycket bra service. De imponerade direkt med en välkomstdrink och fortsatte imponera de dagar vi var där. Rent och fint överallt. God frukost med stort utbud. Tysta, mörka sköna rum att sova i.Har aldrig varit mer nöjd med ett hotell.

• Bodde här: September 2015, reste med vänner
1  Tack Maria M
Omdömet skrevs augusti 19 2015

Ett fräscht och modernt hotel i centrala San Julian. När vi hade checkat in så erbjöds vi en välkomstdrink och redan då blev vi fascinerade av servicen! Frukost buffén var väldigt bra med mycket att välja på. rummet var i toppklass, väldigt snygg och avslappnat inrett. rummen var väldigt väl städade och sköna sängar och kuddar. hotellet låg nära en busstation och nära havet. bussnätet på hela Malta är bra och det är billigt med taxi också, så det är lätt att ta sig mellan t ex stränder eller byar. bussarna går över hela Malta och det kostar bara 2€ för att köpa en biljett som då gäller i två timmar. om man vill ha ett billigt hotell med HÖG standard så ska man välja detta!!

• Bodde här: Augusti 2015, reste med familjen
2  Tack Henrik B