“Semester”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 11 sidor till!
Hotel Valentina
Rankad som nummer 1 av 33 hotell i Saint Julian's
Omdömet skrevs november 24 2016 från mobil enhet

Ett bättre hotell går knappt att hitta. Rent, underbar frukost, fantastisk service med social personal. Underbar vistelse mycket tack vare bartendern från Serbien, tack för att du gjorde vår vistelse så speciell./ Camilla, Christoffer och Fredrik

Bodde här: November 2016, reste med familjen
Tack Camilla K
Lara M, Guest Relations Manager på Hotel Valentina, svarade på det här omdömetSvarade december 13 2016

Dear Camilla K

Please allow me to reply in English, as there is no way I can answer back In what I assume is Swedish (forgive me if it is Danish!)

Thank you so much for your nice comments - I have advised our bar staff of your comments - we hope that we will have the opportunity to host you again at the Valentina shortly.

With best wishes for the coming festive season!

Det finns nyare omdömen om Hotel Valentina
Visa de senaste omdömena

Omdömet skrevs juli 28 2016

Vi hade en underbar vistelse på hotel Valentina..
Frukosten var fräsch och mycket att välja på.. Hotelrumet var alltid snyggt och fräscht städat och bemötandet från personalen var Utomordentlig!! Jag rekomderar starkt hotel Valentina
Peter och Laila

Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
1  Tack peterwX2450RF
Omdömet skrevs juni 28 2016

Jag var lite orolig att det skulle var hög volym och stojigt på hotellet med tanke på att det ligger i ett party-område, men så fel jag hade. Det ligger på en lugn gatan med bra resturanger i området. Personalen är proffsig, trevliga och hjälpsamma och jag har inget att klaga på där. Frukosten är bra, det finns fruktsallad, yoghurt, cafe latte, olika sorters bröd, ägg m.m. Poolområdet är fint men det är ingen stor pool. Vi har inte barn men det var familjer med barn som bodde på hotellet. Jag tror inte barnen uppskattade att poolen var så liten och vi gäster tyckte det var lite jobbigt med plaskade barn i poolen för det skvätte vatten på gästerna. Trots det ger jag hotellet högsta betyg.

• Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
1  Tack FrkNilsson
Omdömet skrevs maj 8 2016

Ett väldigt bra hotell. Rent och fräscht, inredning med moderna möbler i gråtoner som på bild ser rörigt ut men skapar ett lugn i verkligheten. Sköna sängar. All personal var mycket trevlig och hjälpsam, visade oss ställen på kartor, letade busstider på nätet och tipsade om ställen. Frukosten var imponerande. Det mesta fanns, de lade inte upp så mycket åt gången på uppläggsfaten vilket gjorde att det alltid såg inbjudande ut. Mycket personal som hela tiden fanns där för dig.
Läget är centralt, nära till allt.

• Bodde här: April 2016, reste som ett par
1  Tack Hojen
Omdömet skrevs september 9 2015

Modernt och fräscht hotell med mycket bra service. De imponerade direkt med en välkomstdrink och fortsatte imponera de dagar vi var där. Rent och fint överallt. God frukost med stort utbud. Tysta, mörka sköna rum att sova i.Har aldrig varit mer nöjd med ett hotell.

• Bodde här: September 2015, reste med vänner
1  Tack Maria M
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Saint Julian's
0.2 km bort
4 003 omdömen
0.8 km bort
Radisson Blu Resort, Malta St Julian's
Visa priser

Besökt Hotel Valentina? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Valentina

Adress: Dobbie Street, Saint Julian's, Ön Malta STJ 3070, Malta
Region: Malta > Ön Malta > Saint Julian's
Bekvämligheter:
Bar/lounge Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Nr 1 av Romantiska hotell i Saint Julian's
Nr 1 av Familjehotell i Saint Julian's
Nr 2 av Affärshotell i Saint Julian's
Prisklass: 765 kr - 1 752 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel Valentina 3*
Antal rum: 94
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia, Ebookers och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Hotel Valentina. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Valentina Hotel Saint Julians

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?