InterContinental Malta(Saint Julian's)
Argento Hotel(Saint Julian's)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Boka nu, betala på plats
  • Pool
Le Meridien St. Julians(Saint Julian's)
Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 321 US$/natt.

Hilton Malta(Saint Julian's)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Spinola Hotel(Saint Julian's)
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 2 november 2015 från mobil enhet

Bra utgångsläge. Rymliga rum. Närheten till busshållplats. Promenadavstånd till det mesta. Många trevliga restauranger ett stenkast bort. Badmöjligheterna närmast hotellet var lite trist så man fick promenera en bit bort. Klart prisvärt.

Bodde här: juni 2015, reste med vänner
Tack Angelasundgren
Omdömet skrevs 28 oktober 2015 från mobil enhet

Min vän och jag bodde här en vecka under hösten, målet med vår resa var att göra så lite som möjligt. Deras takpool var perfekt för just vårt ändamål, billig bar och sol hela dagen, galet skönt. Rummet vi hade var väl standard, varken nu eller bä. Men för oss sol inte hade speciellt höga krav var detta perfekt. Nära till många restauranger och klubbar, dock fanns det bara en pyttestrand som var full med barnfamiljer, så det passade inte riktigt oss (vi nöjde oss med takpoolen:)
Frukosten var väl ingen större höjdare, man fick väl lite vad man betalade för antar jag..

Bodde här: november 2014, reste med vänner
Tack Idamariaelenor
Omdömet skrevs 26 augusti 2015

Kommer till ett nyrenoverat Alexandra hotell och det är ett mirakel, så underbart vacker inredning och otroligt modernt. Allt är fräscht, nya möbler med möjlighet att både sitta enskilt som i grupp.
Receptionen är numera större och väl placerad och servicen personalen ger är utmärkt.
Vi bodde i en helt nybyggd lägenhet, med stor balkong. Mycket fräsch och modern!

Bodde här: augusti 2015
Tack Ulla55
Omdömet skrevs 30 juni 2015

Extremt lyhörda rum, vilket var jobbigt eftersom man hörde städarna prata i walkie talkie och dammsuga kl 06 på morgonen. Kan vara bra att känna till att hotellet tar emot språkstuderande, som har fest i korridorerna nätterna långa.

Vidare tar hotellet extra betalt för flera tjänster som borde ingå. Frukost ingick enligt bokningen men när vi anlände till frukostsalen visade sig att vi endast fick gammalt bröd, sega kakor och klumpig yoghurt, ville vi ha "full english breakfast" med omelett, bacon osv skulle vi få betala extra.Hotellet tar också extra betalt för wifi (vilket iofs framkommer när man bokar), parkering (som är i Hiltons garage), värdeskåp och kylskåp.

Personalen i receptionen var oengagerad och inte vidare hjälpsamma. Skulle absolut inte rekommendera detta hotell, trots att läget var bra.

• Bodde här: juni 2015, reste med vänner
1  Tack Niki M
JulianneSt_Julains, Manager på Alexandra Hotel Malta, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2015

In every booking portal it is stated clearly what is included in the room rate and what is at a charge. Continental breakfast which includes three type of cereal, two types of yoghurts, four types of bread delivered freshly every morning, four bakery items, salad, cold cuts, cheese, fruit salad, juice, coffee, tea, cappucino, hot chocolate, espresso etc is included. Cooked breakfast is at an extra charge.
We do not advertise that we offer parking, parking is free of charge in the road. However if one requires private parking we offer the service of a nearby parking two minutes away from the hotel.

Omdömet skrevs 12 juni 2014

Slitet och undermåligt hotell. Trots att vi hade önskat två bäddar i rummen fem veckor innan ankomst kunde det inte tillgodoses. Urusla sängar där varenda fjäder kändes i ryggen. Dörrarna till korridorerna verkade vara av papper så lyhört var det på detta hotel där många ungdomar festade natten igenom. Personalen nonchalant t ex fick vi säga till 4 gånger innan vi fick byta kuddar. Städningen dålig inte rena lakan på hela veckan och städerskan "glömde" att ge oss nya handdukar. Luftkonditioneringen fungerade inte på hela veckan trots att vi fick besked att den skulle lagas snabbt. Trist frukost inte alls värd priset. Bra läge dock, nära till bussar och en fin mataffär. Bra pool på taket.

• Bodde här: maj 2014, reste i arbetet
Tack Anlidl