Omdömet skrevs 25 juni 2018

Mycket fin och stor renoverad lägenhet, med liten balkong mot gata. Inte optimalt för solsemester. Hotellets personal var mycket serviceinriktade, men hotellet är på sina håll slitet och "småsunkigt". Inte i nivå med stjärnorna och ambitionsnivån. Privat strand (som inte utnyttjades) och swimmingpool på taket (slitet område och välanvända solstolar). Störande trafik/partyområde.

• Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Mårten S
InterContiMalta, Guest Relations Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2018

Bästa gäst,

Tack för att du lämnar ett omdöme om InterContinental Malta. Vi vill dock informera om att vi för närvarande bara har möjlighet att svara på engelska.

Celine Herold
Guest Relations Manager

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Andra gången på ganska kort tid jag bor på detta hotell. Tyvärr verkar byggkonstruktionen inte lira med klimatet och på grund av det så luktar det skunk i rummen. I allt övrigt är dock hotellet underbart med trevlig personal och helt ok frukost samt restaurang.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Benny L
InterContiMalta, Front Office Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Berit Geiler
Front Desk Manager

Omdömet skrevs 22 januari 2017

Superbra hotell, med fantastisk frukost som är helt enorm med massor och frukter, granolas, du får beställa ägg och pannkakor som görs direkt, egen del för hotellet på den lilla stranden som finns vilket var väldigt bra för att slippa ligga som packade sillar, väldigt bra service, fräscha rum! Helnöjda var vi.
Hotellet ligger bra till.

• Bodde här: juli 2016, reste som ett par
Tack Beatrice H
David B, Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2017

Omdömet skrevs 16 januari 2017 från mobil enhet

Blev dubbelbetald på notan, ppå 2100 euro, nu 10 dagar efter vi har kommit hem är pengarna fortfarande ej inne på vårt konto!!! Har ringt och ringt, men utan resultat. Rummen är dåligt städade, heltäckningsmattorna skitiga, maten katastrof!! Önskar vi aldrig hade satt min fot på detta dåliga hotellet!

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Feliciafelicia

Omdömet skrevs 22 september 2016 från mobil enhet

Vi bor ca 100 nätter på hotell årligen. Var hotellet har fått Sina 5 från är en gåta!?!
En super trevlig personal som verkligen försöker göra det bästa, men tyvärr lyckas det ej.
Det luktar mögel i korridorerna ( se bilder), balkongen på vår "juniorsvuite", var under all kritik( se bilder).
Vi bokade 4 nätter, men redan efter att ha bytat rum 1 ggr och blev uppgraderade till ett bättre rum, valde vi ej att bo kvar mer än en natt.
Trots det, så drogs det 1460 €, som betalades tillbaka efter 9 dagar!
Frukosten är bra, men väldigt stökig, hög ljud nivå.
Då större delen av grannfastigheterna renoveras, så är det mkt oväsen.
Vill man bo mitt i fyllekvarteret, kunna kräka på korridors mattan utan att någon märker det, så är detta hotellet ni söker! ALDRIG ATT VI SKULLE ÅTERKOMMA ELLER REKOMMENDERA DETTA HOTELL!

Bodde här: september 2016, reste med familjen
3  Tack Feliciafelicia
David B, Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2016