Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (4 436)
Filtrera omdömen
4 436 resultat
Medlemsbetyg
1 973
1 471
615
234
143
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 973
1 471
615
234
143
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 4 436 omdömen
Omdömet skrevs 25 juni 2018

Mycket fin och stor renoverad lägenhet, med liten balkong mot gata. Inte optimalt för solsemester. Hotellets personal var mycket serviceinriktade, men hotellet är på sina håll slitet och "småsunkigt". Inte i nivå med stjärnorna och ambitionsnivån. Privat strand (som inte utnyttjades) och swimmingpool på taket (slitet område och välanvända solstolar). Störande trafik/partyområde.

  • Bodde här: juni 2018, reste som ett par
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack Mårten S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
InterContiMalta, Guest Relations Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade 27 juni 2018

Bästa gäst,

Tack för att du lämnar ett omdöme om InterContinental Malta. Vi vill dock informera om att vi för närvarande bara har möjlighet att svara på engelska.

Kontakta oss gärna om du vill ge oss ytterligare återkoppling på din vistelse.

Vi hoppas få se dig hos oss snart igen.

Vänliga hälsningar,
Celine Herold
Guest Relations Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Andra gången på ganska kort tid jag bor på detta hotell. Tyvärr verkar byggkonstruktionen inte lira med klimatet och på grund av det så luktar det skunk i rummen. I allt övrigt är dock hotellet underbart med trevlig personal och helt ok frukost samt restaurang.

Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Benny L
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
InterContiMalta, Front Office Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Bästa gäst,

Tack för att du lämnar ett omdöme om InterContinental Malta. Vi vill dock informera om att vi för närvarande bara har möjlighet att svara på engelska.

Kontakta oss gärna om du vill ge oss ytterligare återkoppling på din vistelse.

Vi hoppas få se dig hos oss snart igen.

Vänliga hälsningar,

Berit Geiler
Front Desk Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 januari 2017

Superbra hotell, med fantastisk frukost som är helt enorm med massor och frukter, granolas, du får beställa ägg och pannkakor som görs direkt, egen del för hotellet på den lilla stranden som finns vilket var väldigt bra för att slippa ligga som packade sillar, väldigt bra service, fräscha rum! Helnöjda var vi.
Hotellet ligger bra till.

  • Bodde här: juli 2016, reste som ett par
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Beatrice H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
David B, Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2017

Bästa gäst,

Tack för att du lämnar ett omdöme om InterContinental Malta. Vi vill dock informera om att vi för närvarande bara har möjlighet att svara på engelska.

Kontakta oss gärna om du vill ge oss ytterligare återkoppling på din vistelse.

Vi hoppas få se dig hos oss snart igen.

Vänliga hälsningar,

David Bache
Marknadschef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 januari 2017 från mobil enhet

Blev dubbelbetald på notan, ppå 2100 euro, nu 10 dagar efter vi har kommit hem är pengarna fortfarande ej inne på vårt konto!!! Har ringt och ringt, men utan resultat. Rummen är dåligt städade, heltäckningsmattorna skitiga, maten katastrof!! Önskar vi aldrig hade satt min fot på detta dåliga hotellet!

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
Tack Feliciafelicia
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
David B, Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2017

Bästa gäst,

Tack för att du lämnar ett omdöme om InterContinental Malta. Vi vill dock informera om att vi för närvarande bara har möjlighet att svara på engelska.

Kontakta oss gärna om du vill ge oss ytterligare återkoppling på din vistelse.

Vi hoppas få se dig hos oss snart igen.

Vänliga hälsningar,

David Bache
Marknadschef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 september 2016 från mobil enhet

Vi bor ca 100 nätter på hotell årligen. Var hotellet har fått Sina 5 från är en gåta!?!
En super trevlig personal som verkligen försöker göra det bästa, men tyvärr lyckas det ej.
Det luktar mögel i korridorerna ( se bilder), balkongen på vår "juniorsvuite", var under all kritik( se bilder).
Vi bokade 4 nätter, men redan efter att ha bytat rum 1 ggr och blev uppgraderade till ett bättre rum, valde vi ej att bo kvar mer än en natt.
Trots det, så drogs det 1460 €, som betalades tillbaka efter 9 dagar!
Frukosten är bra, men väldigt stökig, hög ljud nivå.
Då större delen av grannfastigheterna renoveras, så är det mkt oväsen.
Vill man bo mitt i fyllekvarteret, kunna kräka på korridors mattan utan att någon märker det, så är detta hotellet ni söker! ALDRIG ATT VI SKULLE ÅTERKOMMA ELLER REKOMMENDERA DETTA HOTELL!

Bodde här: september 2016, reste med familjen
3  Tack Feliciafelicia
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
David B, Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade 28 september 2016

Bästa gäst,

Tack för att du lämnar ett omdöme om InterContinental Malta. Vi vill dock informera om att vi för närvarande bara har möjlighet att svara på engelska.

Kontakta oss gärna om du vill ge oss ytterligare återkoppling på din vistelse.

Vi hoppas få se dig hos oss snart igen.

Vänliga hälsningar,

David Bache
Marknadschef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen