InterContinental Malta
Argento Hotel(Saint Julian's)
Hilton Malta(Saint Julian's)
  • Pool
Le Meridien St. Julians(Saint Julian's)
  • Fri parkering
The George Hotel(Saint Julian's)
Agoda.com
Hotel Juliani(Saint Julian's)
Travelocity
Rokna(Saint Julian's)(Mycket prisvärt!)
Travelocity
  • Frukost ingår
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs januari 22 2017

Superbra hotell, med fantastisk frukost som är helt enorm med massor och frukter, granolas, du får beställa ägg och pannkakor som görs direkt, egen del för hotellet på den lilla stranden som finns vilket var väldigt bra för att slippa ligga som packade sillar, väldigt bra service, fräscha rum! Helnöjda var vi.
Hotellet ligger bra till.

• Bodde här: Juli 2016, reste som ett par
Tack Beatrice H
David B, Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade januari 24 2017

Bästa gäst,

Tack för att du lämnar ett omdöme om InterContinental Malta. Vi vill dock informera om att vi för närvarande bara har möjlighet att svara på engelska.

Omdömet skrevs januari 16 2017 från mobil enhet

Blev dubbelbetald på notan, ppå 2100 euro, nu 10 dagar efter vi har kommit hem är pengarna fortfarande ej inne på vårt konto!!! Har ringt och ringt, men utan resultat. Rummen är dåligt städade, heltäckningsmattorna skitiga, maten katastrof!! Önskar vi aldrig hade satt min fot på detta dåliga hotellet!

Bodde här: Januari 2017, reste som ett par
Tack Feliciafelicia

Omdömet skrevs september 22 2016 från mobil enhet

Vi bor ca 100 nätter på hotell årligen. Var hotellet har fått Sina 5 från är en gåta!?!
En super trevlig personal som verkligen försöker göra det bästa, men tyvärr lyckas det ej.
Det luktar mögel i korridorerna ( se bilder), balkongen på vår "juniorsvuite", var under all kritik( se bilder).
Vi bokade 4 nätter, men redan efter att ha bytat rum 1 ggr och blev uppgraderade till ett bättre rum, valde vi ej att bo kvar mer än en natt.
Trots det, så drogs det 1460 €, som betalades tillbaka efter 9 dagar!
Frukosten är bra, men väldigt stökig, hög ljud nivå.
Då större delen av grannfastigheterna renoveras, så är det mkt oväsen.
Vill man bo mitt i fyllekvarteret, kunna kräka på korridors mattan utan att någon märker det, så är detta hotellet ni söker! ALDRIG ATT VI SKULLE ÅTERKOMMA ELLER REKOMMENDERA DETTA HOTELL!

Bodde här: September 2016, reste med familjen
2  Tack Feliciafelicia
David B, Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade september 28 2016

Omdömet skrevs september 21 2016

Jag hade förväntat mig lite mer av ett 5-stjärnigt hotell. Det var ganska slitet och gammalt. vi åkte med ett kompispar som fick ett mer renoverat fint rum för samma pris vilket kändes väldigt tråkigt. De hade en matta runt sängen, de blåmålade väggarn och fina gardiner. vårt rum såg ut att vänta på renovering. De hade inte nån matta ( alltså inmonterad i golvet) under sängen utan endast samma över hela, gammal aprikosmålad färg som skulle behöva målas om och gamla genomskinliga gardiner.
Utomhuspoolen var dock väldigt bra! stort område med bar och mat och mycket solstolar. man behövde inte bli utan. Hotellet har dessutom en egen bit av en av få "sandstrnder" där det inte heller var svårt att få en solstol. Dessa ingick också. Så överlag var det ett helt ok hotell. Jag kanske skulle kolla efter ett annat om jag åker tillbaka men det är inte hela världen om jag skulle hamna här igen.

• Bodde här: September 2016, reste som ett par
2  Tack soffolina
David B, Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade september 23 2016

Omdömet skrevs september 17 2016 från mobil enhet

Ett mycket fint hotell, stora fina rum
Det har både inomhus / utomhuspool och ett jätte fint gym.
Frukosten är en av de bästa jag ätit, enormt med mat och kokar som tillreder omeletter.
Personalen är mycket hjälpsamma och trevliga

Bodde här: September 2016, reste som ett par
Tack balbin100
David B, Manager på InterContinental Malta, svarade på det här omdömetSvarade september 19 2016