Kostnadsfri avbokning till den 28/07
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 242 US$/natt.

Hilton Malta(Saint Julian's)
Kostnadsfri avbokning till den 27/07
Argento Hotel(Saint Julian's)
Priceline
Spinola Hotel(Saint Julian's)
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 117 US$/natt.

Priceline
InterContinental Malta(Saint Julian's)
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Vi stannade på hotellet en vecka i ett familjerum med två dubbelsängar. Ett fint hotell som hade allt man behövde. Personalen var verkligen hjälpsam och fixade det man bad om. Vi fick t ex behålla vårt rum till kl 16 på avresedagen. Fint poolområde och gott om solstolar. Det enda negativa var att vi ibland fick lite olika besked - när vi checkade in sa de att man fick bada i poolen till kl 22, men på skyltar vid poolområdet stod det kl 19. Han som följde med oss till rummet med väskorna sa att vi bara blev bjudna på vatten första dagen, men städerskan sa att det gällde hela veckan. Vi fick också lite olika besked om frukostpris - mellan 10 o 18 euro. Allt löste sig till det bästa efter lite förvirring. Helhetsintrycket är mycket bra.

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Camilla Q
CorinthiaStGeorges, Front Office Manager på Corinthia Hotel St. George's Bay, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2017

Dear Camilla Q,

It was a pleasure reading the comments about your recent stay and we are glad to hear that you found the room and amenities of our hotel to your satisfaction. We hope to see you again on your next trip to Malta.

Best Regards

Helena

Omdömet skrevs 31 oktober 2016 från mobil enhet

Vi bodde 4 nätter här. Mycket bra läge och stort poolområde med mycket solstolar. Rummen ok, men det börjar kännas slitet både på rummen och i övrigt på hotellet. Trevlig personal! Promenadavstånd in till St Julian där det finns gott om hålligång för dom som vill det, ändå känns området runt hotellet lugnt och skönt.

Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Erik T
Omdömet skrevs 10 oktober 2016

Jättebra ställe med stora rum fast vi tog ett vanligt rum. Sjöutsikt från balkongen jättestor frukost buffe som var jätte god fans champagne för den som gillar det till frukost.Nära ner till en massa bra restauranger och barer.Bra spa och rent. Personalen var mycket trevlig och hjälpsam.

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack 68micke68
Omdömet skrevs 22 september 2016 från mobil enhet

Hotellet har en trevlig personal, många pooler och underbar frukost. Dock så frågarsätter jag hur de kan vara 5 stjärningt... Pappservetter, och förmodligen de sämsta drinkarna kring poolen...
Skulle återkomma, med vill då se förbättring ;)

Bodde här: september 2016, reste med familjen
2  Tack Feliciafelicia
Omdömet skrevs 20 september 2016

Ett tjugo år gammalt lyxhotell som håller stilen. Hotellet är beläget på en höjd vid S:t George Bay vilket gör att de flesta rummen har balkong med en vidunderlig utsikt mot havet eller mot bukten. Ett storlaget hotell i sandsten, marmor, olika ljusa toner av gult och brunt, pelare, smide och mässingsräcken som ständigt putsas. En fantastisk lobby med stora fönster mot poolområdet och bukten. Poolområdet består av ett antal terrasser med pooler inbäddade i en vacker trädgård med palmer, blommor och grönska. Området slutar med ett klippbad i havet. Ett generöst överskott av solstolar finns. Rummen fräscha och helt OK. Mycket bra frukost med det mesta, även mousserande vin. Flera bra restauranger finns i direkt anslutning till hotellet. Corinthia är ett hotell som har det mesta och som man måste älska om man inte absolut måste ha ett supernytt intetsägande storhotell utan vare sig atmosfär eller trivsel.

• Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Tommy P