Omdömet skrevs 20 juli 2017

Ett mycket bra hotell i Saint Julian's. Vi hade två stora rum med egen dörr mellan dem. Fantastisk utsikt över bukten från balkongerna. Bra badrum, bekväma sängar, väl fungerande AC, WIFI som var stabilt hela tiden och minibar. Mycket trevlig personal och bra service överallt på hotellet. Det tog endast några minuter att promenera ner till stranden där själva staden började med restauranger, affärer m.m. Fanns även många restauranger runt själva hotellområdet. Rekommenderas!

Tips för att välja rum: Lägg till lite extra pengar och få större rum och fin utsikt
  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Karl K
ManagementCBR, Guest Relations Manager på Marina Hotel Corinthia Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2017

Thank you for your review on your recent visit at Marina Hotel Corinthia Beach Resort. We would like to thank you for complimenting on our rooms and on our team members who are our main asset and really do their best in making sure that our guests enjoy their stay with us. We look forward to seeing you again in the near future.

Omdömet skrevs 17 juni 2017

Ett trevligt och fräscht hotell som bjuder på både lugn och aktiviteter för de som vill. Stora rum (superior), vi fick balkong mot vattnet vilket var toppen. Bra room service med fräsch mat, stort urval och bra priser.
Finns pool avdelat vuxna och familj. Frukostbuffen var bra med urval för de flesta. Stor terrass mot havet att äta middag eller frukost vid.
En detalj som förstörde upplevelsen var taxi bokningen via receptionen, som var ett kaos. Vi var några minuter ifrån att missa vårt flyg pga att receptionen inte hade koll på vilka gäster som skulle med bokad taxi..

Tips för att välja rum: Rum mot havet
  • Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Mr och Mrs L
ManagementCBR, Director of Sales på Marina Hotel Corinthia Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 20 juni 2017

We are pleased to note that your stay at our Hotel was indeed most enjoyable. Thank you for complimenting on our wide choice of breakfast items. We are sorry for the taxi issue, please be rest assured that this is not our standard. We are looking forward to having another opportunity to welcome you once again at the Marina Hotel Corinthia Beach Resort.

guestrelations@marinahotrel.com.mt

Omdömet skrevs 14 maj 2017 från mobil enhet

Fint och rent rum med fin utsikt. Hotellet har verkligen gjort det lika extra. God service och flera bra restauranger på området ger fina poäng i min bok. Berättade att det var vår brölloppsresa så de hade lagt ut rosenblad på sängen m.m.
En person i receptionen sitter hela dagarna och bokar aktiviteter om man vill utan kostnad. Detta ska man utnyttja!!!
Mycket trevlig vistelse. Rekommenderas!

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Anders K
ManagementCBR, Guest Relations Manager på Marina Hotel Corinthia Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2017

We are pleased to note that your stay at our Hotel was indeed most enjoyable. Many thanks for recommending the Marina Hotel Corinthia Beach Resort as an excellent option for accommodation in Malta and we look forward to welcoming you in the near future.

Guest relations Executive

Omdömet skrevs 11 maj 2017 från mobil enhet

Vi hade turen att få rum på hotellets kortsida med ljuvlig kvällssolLäget är övrigt perfekt vid badstranden inne i viken. Flera pooler att välja på, ingen trängsel.Vänlig och tillmötesgående personal. Frukostbuffén är okej, mycket att välja på, men brödet känns inte färskt. Ett stort plus är de färska frukterna. Hotellets restauranger är medelmåttiga och dyra, inte minst vinet
Generellt sett är språkkunskaperna i engelska sämre än vi förväntat oss.
Ett tips till Maltaresenärer är att ha kontanter, på flyget tar de inte kontokort☹

Bodde här: maj 2017, reste som ett par
Tack Kristina S

Thank you for your review and for highlighting our advantageous location. We are pleased to note that your overall experience was indeed a most pleasant one. We look forward to welcoming you again in the near future.

Omdömet skrevs 7 februari 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger alldeles intill hamnen, så man hörde vågorna klucka om man hade balkongdörren öppen. Riktigt mysigt! Nu bodde vi på nedre bottenvåningen så det var riktigt kallt på golvet, men även kyligt i korridoren från hissen till själva rummet. Men det var nog enda som inte var bra med hotellet. Rummen hyfsat fräscha, utsikten var som sagt "uppfriskande". På hotellet fanns även restaurang som serverade den godaste pizzan jag ätit i mitt liv. Och jag har ätit en hel del pizzor. Både hotell och italienska restaurangen rekommenderas!

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Maria H
ManagementCBR, Guest Relations Manager på Marina Hotel Corinthia Beach Resort, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2017

Thank you for taking the time to review our property and complimenting on our beautiful view. We appreciate your positive comments and look forward to welcome you in the near future.