Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (5 425)
Filtrera omdömen
5 425 resultat
Medlemsbetyg
3 706
1 232
328
93
66
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
3 706
1 232
328
93
66
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
2‚Äď7 av 5¬†425 omd√∂men
Omdömet skrevs 31 oktober 2017 från mobil enhet

Vi hade bokat Hilton Malta och betalt allt i förskott via Hotels.com. När vi anländer på lördagkvällen hittas inte vår bokning trots att jag visar bokningsnummer och en utskrift på bokningen. Killen i receptionen säger att vi får ett rum men att vi får reda ut bokningen på måndag. De drar 500 euro som säkerhet. På måndagen finns fortfarande ingen bokning i deras system. Jag tvingas ringa Hotels.com som bekräftar att min bokning finns. Hotels.com hjälper mig och säger att Hilton ska kontakta mig, vilket inte skedde. När jag själv kontaktade receptionen på tisdag kväll så bekräftar receptionen att jag har en bokning och att den är betald, men vi får ingen ursäkt för hur de hanterat detta. Hade varit på sin plats efter all tid vi fått lägga på att reda i detta. Han säger att de 500 euron de bokat är tillbaka på mitt konto, men de syns inte på mitt konto. Detta var inte bra, har aldrig varit med om ngt liknande.
Bortsätt från detta är hotellet av högsta klass med en fantastisk frukost och ett fint poolområde. Rummet är trevligt med utsikt mot marinan. Tyvärr la allt strul sordin på semesterstämningen.

Bodde här: oktober 2017, reste med familjen
1  Tack MBengt
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Robert V, Robert Vella Duty Manager på Hilton Malta, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2017
Google-översättning

Dear MBengt,

Thank you very much for staying at the Hilton Malta and taking a moment to share feedback on your stay with other travellers.

I can see through your review that we may not have fully met your expectations and that we could have provided a better overall experience during your stay in our hotel.

Please accept our sincere apologies for your disappointment at your recent stay at our Hotel.

It is always our highest priority to us to ensure that our guests and customers leave the hotel happy and satisfied at all times.

We are also pleased to hear you were very wowed by our hotel especially with the breakfast and the pool area.

I have made a note of your remarks and have cascaded them to the appropriate heads of departments. I would like to assure you that we greatly appreciate comments from our guests as these enable us to make improvements in everything we do, whenever and wherever possible.

At Hilton Malta, we consider guest satisfaction to be of a paramount importance.

We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future. Until then, on the behalf of everyone at Hilton Malta, I wish you all the best.

Yours Sincerely,

Robert Vella
Duty Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 april 2017 från mobil enhet

Bra service och mycket fint hotell. Möblerna var fräscha. Bra mat och dryck..deras club sandwich var supergod. mycket fin frukostbuffé.... dyr men prisvärd om man äter bra. Värt boende. Det var bra service för att ta sig ut på små utflykter genom hotellet.

Bodde här: april 2017, reste med vänner
Tack Anna P
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
achraf_kamel, Duty Manager på Hilton Malta, svarade på det här omdömetSvarade 17 april 2017
Google-översättning

Dear Bindiscoponi,

Dear Anna P,

Thank you very much for staying at the Hilton Malta and taking a moment to share feedback on your stay with us.

I am delighted to hear you thoroughly enjoyed your stay and that you found both our facilities and service great. Our team takes great pride in your feedback and all your comments.

Once again, thank you so much for sharing your experience on Trip Advisor. We very much look forward to welcoming you back to your new ‚ÄúMaltese home‚ÄĚ.

Kind Regards,

Achraf Kamel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 oktober 2016

Ny renoverat hotell med känsla av lagom lyx och service. Rummen är fina med utsikt antingen över poolområdet och haver eller en häftig utsikt över Marinan i Portomaso. Bra frukost o schysst poolområde. Rekommenderar stark!

  • Bodde h√§r: oktober 2016, reste med familjen
    • Standard
    • L√§ge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Tack petrip704
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
achraf_kamel, Duty Manager på Hilton Malta, svarade på det här omdömetSvarade 2 november 2016
Google-översättning

Dear Petrip704

Thank you very much for staying at the Hilton Malta and taking a moment to share feedback on your stay with us.

I am delighted to hear you thoroughly enjoyed your stay and that you found rooms lovely.

Once again, thank you so much for sharing your experience on Trip Advisor. We very much look forward to welcoming you back to your new ‚ÄúMaltese home‚ÄĚ.

Kind Regards,

Achraf Kamel

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2016 från mobil enhet

Härligt lyxigt hotell med bra service och fint poolområde. Flera pooler samt jacuzzi både inne och ute. Lyxigt spa. Fantastisk frukostbuffé och specialbuffén lördag kväll kan verkligen rekommenderas! ! Fräscha rum och stor balkong. Kort sagt en underbar semester!

Bodde här: oktober 2016, reste med vänner
Tack lisawW6795UB
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Marika_121, Duty Manager på Hilton Malta, svarade på det här omdömetSvarade 6 oktober 2016
Google-översättning

Dear LisawW6795UB

Thank you so very much for taking the time to share your experience with us with this review! Glad to hear you had a wonderful stay!

Looking forward to welcome you back again to the Hilton Malta!

Warm Regards

Marika

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Vi bor ofta på Hilton och detta hotell tillhör en av de bästa som de erbjuder. Mycket fint hotell med stora utrymmen. Många pooler, restauranger och barer. Trevlig lounge med fint utbud. Bra mat och dryck och mycket bra service. Hit åker vi gärna igen!

Bodde här: juli 2016, reste som ett par
1  Tack Henrik B
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen