“Bra mat och bra service”
Omdöme om Bianco's

Bianco's
Rankad som nr 17 av 369 Restauranger i Saint Julian's
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Hamnade här av en slump då stället vi tänkt gå till var fullt. Personalen var snabb med att hitta bord till oss trots att det var ganska fullt. Vi delade på en fisk- och skaldjurstallrik och fick med en varm bläckfisksallad som var helt fantastisk. Husets vita vin var även det mycket gott. Personalen var trevlig och "tittade till" oss utan att vara påträngande. Lokalen var mysig och lagom livlig. Kommer definitivt att äta här igen!

Tack Hanna H

Omdömet skrevs 19 april 2017 från mobil enhet

En bra restaurang med god och vällagad mat. Trevlig stämning och god service. Humana priser. Pizzorna goda! Köttet mycket gott. Även fiskrätterna! Portionerna stora, nästan för stora.

Tack Burnilla
Omdömet skrevs 19 november 2016

Restaurangen var både modern och mysig på samma gång. Pizzorna vi beställde var goda och personalen trevlig.

Tack monicajr2016
Omdömet skrevs 17 september 2015 från mobil enhet

super bra mat och alla rätter var on time 8 Pers åt o drack i en trevlig miljö . servicen mycket bra. mer än prisvärt!

Tack Jan S
Omdömet skrevs 22 augusti 2015 från mobil enhet

Vi, 2 vuxna och 2 barn, åt här. Det fanns speciell barnmeny. Vi åt två olika sorters pasta rätter och vi var mycket nöjda allihopa. Servicen var också mycket god, väl värt ett besök!

Tack 375elisabethn

Resenärer som tittade på Bianco's tittade också på

Saint Julian's, Ön Malta

Besökt Bianco's? Berätta vad du tyckte!