“Trevligt och gemytligt ”
Omdöme om Bianco's

Bianco's
Rankad som nr 18 av 331 Restauranger i Saint Julian's
Bra för: Familjer med barn, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs april 19 2017 från mobil enhet

En bra restaurang med god och vällagad mat. Trevlig stämning och god service. Humana priser. Pizzorna goda! Köttet mycket gott. Även fiskrätterna! Portionerna stora, nästan för stora.

Tack Burnilla

Omdömet skrevs november 19 2016

Restaurangen var både modern och mysig på samma gång. Pizzorna vi beställde var goda och personalen trevlig.

Tack monicajr2016
Omdömet skrevs september 17 2015 från mobil enhet

super bra mat och alla rätter var on time 8 Pers åt o drack i en trevlig miljö . servicen mycket bra. mer än prisvärt!

Tack janG_teborg
Omdömet skrevs augusti 22 2015 från mobil enhet

Vi, 2 vuxna och 2 barn, åt här. Det fanns speciell barnmeny. Vi åt två olika sorters pasta rätter och vi var mycket nöjda allihopa. Servicen var också mycket god, väl värt ett besök!

Tack 375elisabethn
Omdömet skrevs oktober 20 2014

Varje gång jag åker till Malta så blir det ett besök här, jag beställer in raviolin med soltorkade tomater. Det är väldigt prisvärt och den lite äldre mannen som jobbar där ger grym service. Resterande maträtterna som finns är bra, men det är raviolin som gör att jag återkommer.

• Atmosfär
Tack Benjamin E
Simon L, Manager på Bianco's, svarade på det här omdömetSvarade maj 20 2015

Kära Benjamin ,

Vårt team vill tacka dig för din recension och är glada att höra sådana goda kommentarer . Vi tackar för middag på Bianco och hoppas få se er igen i framtiden .

Tack ,

Bianco team :)

Resenärer som tittade på Bianco's tittade också på

Saint Julian's, Ön Malta

Besökt Bianco's? Berätta vad du tyckte!