Argento Hotel(Saint Julian's)
Boka nu, betala på plats
InterContinental Malta(Saint Julian's)
Kostnadsfri avbokning till den 04/08
  • Pool
Le Meridien St. Julians(Saint Julian's)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 322 US$/natt.

Hilton Malta(Saint Julian's)
Spinola Hotel(Saint Julian's)
  • Frukost ingår
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

English below.

Mycket trevlig och samarbetsvillig personal. Är man väldigt känslig för hårda sängaffärer det i värsta laget men inget som bekymrade mig. Trevlig pool på taket med fullt godkänd utsikt och enklare spa i källaren. Nära till havet, nära till affärer och uteliv. WiFi OK, inte mer.

Very nice, cooperative, staff. If you are sensitive to hard beds, it is not right hotel for you but nothing that worried me. Nice rooftop with a pool, and spa in the basement. Wi-fi is OK. Close to the sea and stores.

Bodde här: april 2017, reste i arbetet
Tack RickardCharles
Omdömet skrevs 30 oktober 2016

Trevligt hotell med lugnt läge nära till liv och rörelse. Rummen var stora och bekväma med en stilren design. Frukostbuffen var stor och blandad med internationella och lokala smaker. Wifi ingick endast i allmänna utrymmen. Takpool med bar och enklare snacks intill poolområdet. Rent och fräscht

• Bodde här: oktober 2016, reste som ett par
Tack Mr och Mrs L
Omdömet skrevs 18 augusti 2016 från mobil enhet

Jättefint hotell! Vi hade en juniorsvit, stort rum, sköna sängar, fint badrum och terass.
På terassen hade vi egna solstolar där eftermiddagen spenderades.
Hotellets pool och poolbaren nyttjades på dagtid, perfekt kombination. Och så till nackdelen, området är inget för par som söker allt utom fest och party, inget trevligt område, råder att bo någon annanstans.

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Magnus-Charlotte
Omdömet skrevs 28 september 2015

Väldigt fint hotell, med bra faciliteter och nära till allt och även en fin vy över havet. Perfekt hotell när man åker på tu man hand. Pool området på taket var super nice! Kan varmt rekomendera detta hotell.

• Bodde här: september 2015, reste som ett par
Tack Emma B
Omdömet skrevs 9 september 2015

Nappade på ett erbjudande på hotellets hemsida. Minisvit med frukost,wi-fi och transport till och från flygplatsen till ett mycket förmånligt pris. Otroligt rent och fräscht hotell, rummet var stort och i badrummet franns både dusch och badkar. En stor balkong hörde till med både liggstolar att sola i och liten sittgrupp. Mycket att välja på till frukost och väldigt trevlig personal. Läget var bra, det var lika långt (dvs ett par kvarter) till Spinola bay med små trevliga restauranger vid vattnet och till St Geroge bay som också hade en del restauranger men även ett köpcentrum. Det var en mycket trevlig kvinnlig chaufför som hämtade oss på flygplatsen och som vi senare via receptionen kunde hyra för att se ön. Det kostade lite men vi fick valuta för pengarna och hon var mycket insatt i öns historia och sevärdheter. Allt på hotellet fungerade bra, trevlig pool på taket men fin utsikt och en bar. Aldrig bott på ett hotell som prioriterat städningen så mycket. Ett minus var restaurangen som hörde till hotellet, som inte hade samma standard på maten och servicen som själva hotellet.

• Bodde här: augusti 2015, reste med familjen
Tack 117sippan