“Middag”

Rankad som nr 9 av 368 Restauranger i Saint Julian's
Bra för: Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 12 oktober 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god mat i trevlig miljö men en del av serveringspersonalen verkade lite "turisttrötta". När vi kollade notan tog man upp 7 Aperol Spritz istället för 2. Det blir också minus. Men ett trevligt ställe ändå.

Tack evagran

Omdömet skrevs 10 april 2017

Vi var ett ganska stort sällskap som åt både fisk och kötträtter och alla var mycket nöjda med maten. Förrätterna var kanske onödigt stora (vi åt Carpaccio lax och biff) vilket gjorde att huvudrätten kanske inte kom helt till sin rätt. Bra vinlista. Tillmötesgående personal och trevlig atmosfär. Även om priserna är lite dyrare så är det trots det väldigt prisvärt.

Tack MariaB9012
Omdömet skrevs 25 september 2016 från mobil enhet

Har nu varit på tre av de krogar som har 4,5 på TA:s rating här i St Julien's och ingen utom Zeri's levererar.

Här får du lite exklusiv miljö, mycket uppmärksam och serviceminded personal och en innehållsrik vinlista. Vår grillade Sea bass var perfekt tillagad med goda tillbehör. Behövde bara lite extra salt.

Självklart dyrare men prisvärt enligt min mening.

Tack Jan L
Omdömet skrevs 22 september 2016

Vi kom sent och var inte tillräckligt hungriga för en tre-rätters meny. Personalen, som var mycket tillmötesgående, visade upp olika färska fiskar och skaldjur samt komponerade en meny med smårätter åt oss. Högt betyg på mat, läge och servicegrad. Avslutningsvis så bjöd man på likör till kaffet!

Tack Magnus P
Omdömet skrevs 13 september 2016 från mobil enhet

Följde personalens rekommendationer och tog blandade skaldjur mm till förrätt. Bläckfisken med vitlök var toppen, bra konsistens och god smak. Åt sen två olika sorters fisk tillagade under salt, med lite tillbehör, mycket gott. Trevlig personal.

Tack PeterXXXX

Resenärer som tittade på Zeri's Restaurant tittade också på

Saint Julian's, Ön Malta

Besökt Zeri's Restaurant? Berätta vad du tyckte!