Omdömet skrevs 9 september 2018

Datum för vistelsen: september 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Thomas Ø, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2018

Omdömet skrevs 3 september 2018

Vid ankomst blev jag uppgraderad till ett bättre rum. Stort och fint var det. Det finns det mesta på hotellet med bad och annat. bra frukost också! Parkerinen utanför är dyr men det finns billig parkering tvärs över gatan.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack boga642017
Omdömet skrevs 18 augusti 2018 från mobil enhet

Fick göra ett stopp på vägen hem från Kristiansand då orken inte fanns kvar att köra hela vägen.
Gjorde en sökning och hittade detta trevliga ställe.
Marina i staden, trevliga lekplatser och god mat hittade vi också.

Tack 601thomase
Omdömet skrevs 24 juli 2018

Ett skönt boende med ac. Gammal fin byggnad. Bra personal och väldigt god mat. Fin utsikt mot fjorden. Möjlighet att simma i deras pool.
Samhället var mysigt att ta sig en promenad i efter middagen. Vi var bara på genomresa. Kom på EM och åkte tidigt nästa morgon.
Trevlig uteservering som vi tog en öl i innan vi gick upp och sov. Rummet var tyst rent och svalt fast det hade varit 31 grader den aktuella dagen.

Tack 225andersj
Omdömet skrevs 16 juli 2018

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Thomas Ø, General Manager på Scandic Park Sandefjord, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2018