Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com140 US$
Travelocity140 US$
Priceline140 US$
Trip.com140 US$
Orbitz.com140 US$
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt hotell, bra service. Lite speciell atmosfär tack vare historien om staden.
Sandefjord är en gammal stad som är en valjaktstad.
Mycket av jakten hade staden som bas.
Gillar man historia om tiden som varit i Norge så är det intressant.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Stefan A
Anne M, Guest Relations Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarade på det här omdömetSvarade 19 november 2019

Kjære Stefan,
Tusen hjertelig takk for din rating og hyggelige kommentarer.
Vi håper du kommer tilbake og besøker oss i fremtiden.
Med vennlig hilsen Team Atlantic

Omdömet skrevs 4 september 2018

Bor man på Clarion Collection så vet man vad man får och detta var inget undantag. Ett säkert kort.
(Vi hade vänner som bodde på Scandic Sandefjord och jag gillar det egentligen inte, MEN detta Scandic hade visst stor pool och fantastisk frukost)
Mysigt hotell som känns som hemma. Middagen med lax var toppen, men den andra middagen var väl sådär, så då passade det bra med restaurang på stan. Frukosten för mig var helt OK, inte super, men OK. Mitt sällskap ville ha gluten och mjölkfritt och det var värre. Inte godkänt för att vara 2018.

Datum för vistelsen: augusti 2018
1  Tack petere74
Kari-Ann N, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2018

Takk for din omtale, Peter!

Vi er glade for at våre gjester velger å sjekke inn på Collection-hotellene uansett hvor de reiser - det er som du sier; et sikkert kort.

Når det gjelder gluten- og laktosefri alternativer til frokost, så tilbyr vi dette til våre gjester. Noen av produktene er på forespørsel, da vi ikke ønsker å la disse stå nært andre produkter, for å sikre at de ikke kommer i kontakt med f.eks. glutenholdige produkter.

Og ja, Scandic har en fantastisk bra frokost her i Sandefjord - det er vi helt enige med dere i - men kveldsmåltid, Afternoon Sweets og "mysigt som hemma" - det får du kun hos oss :)

Ønkser deg en fin høst!

Beste hilsen,
Kari-Ann & mitt team

Omdömet skrevs 15 augusti 2018

Det är aldrig roligt att betala mycket för dålig kvalite. Rummen kändes slitna. Sängen var riktigt dålig, den knarrade och skakade så fort man vände sig och i tillägg så var den hård så man vaknade mörbultad. Temperaturen gick ej att reglera och det var för varmt. Kvällsbuffet var väldigt enkel.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack wws70
KAN_11, General Manager på Clarion Collection Hotel Atlantic, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2018

Hei,

vi beklager sterkt at du ikke er fornøyd med ditt besøk her hos oss! Vi får ofte gode tilbakemeldinger på både rommene og sengene våre, men jeg mistenker at du kan ha bodd på et av våre rom som ikke er modernisert enda.

Vi har hatt en svært varm sommer, noe som er ekstra utfordrende siden bygget vårt ikke er utstyrt med AC.

Om du likevel skulle ønske å besøke oss igjen, anbefaler jeg deg å be om et av våre moderniserte rom.

Tusen takk for din tilbakemelding!

Beste hilsen,
Kari-Ann & mitt team

Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Väldigt bra även om inte perfekt
Rummet vi fick var inte uppgraderat så som det våra vänner fick
När vi vid incheckningen diskuterade priset våra vänner fick - mötte vi ingen förståelse eller fick ingen förklaring

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack mattss2016
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Trevligt hotell med nära till hamnen och stadens centrum. God frukost och trevligt erbjudande om gratis kvällsmat. Nyrenoverad foajé och fräscha rum med sköna sängar. Parkering fanns väldigt nära hotellet!

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack elisabethr795