Omdömet skrevs 20 augusti 2017

Rummen i sig var nog hyfsat nyrenoverade, men hotellet i övrigt tämligen slitet.
Rum med badkar är inte gjorda för att långa personer ska kunna stå å duscha. Rum med dusch inget för lite mer korpulenta personer, då det endast blir en glipa att tränga sig in i, då duschdörren går in i toalettstolen.
På frukosten var det mesta slut, å tog lång tid för påfyllning. Inte direkt färskt bröd.
Har 60-80 hotellnätter per år, å är vanligtvis mycket nöjd med Nordic Choise

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack ronin1965
Lilly R, Daglig leder på Quality Hotel Grand Farris, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2017

Takker for tilbakemelding!
Her har vi litt å ta tak i !
Velkommen igjen!
God høstuke!

med vennlig hilsen
Lilly Skow Røed

Omdömet skrevs 31 juli 2017

Ok hotell dock störigt på kvällen och långt in på natten utanför, har förståelse när det är sommartid men det hörde min nattsömn så det blev inte många timmars sömn den natten, i övrigt var det bra som det brukar vara.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Olle J
Lilly R, General Manager på Quality Hotel Grand Farris, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2017

Hei!

Takker for hyggelig tilbakemelding!
Beklager nattestøy fra sommergjester.
Rommene som vender mot bakgården er bedre skjermet for støy..
Håper vi ser dere igjen!
Velkommen skal dere være!

sommerhilsen
Lilly Skow Røed

Omdömet skrevs 24 mars 2017

trevlig personal, bra läge på hotellet. lätt att parkera jätte bra frukost. toppen rum. jätte trevlig resturang. Ett hotell jag rekommenderar till andra personer, bra priser på hotell rummen. Och eruropas gladaste folk

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack F6946VPpeterk
Lilly R, Daglig leder på Quality Hotel Grand Farris, svarade på det här omdömetSvarade 11 maj 2017

Det gjør oss godt!
Velkommen igjen =)

Omdömet skrevs 7 mars 2017

Hotellet hade ett centralt läge nära motorvägen och centralstation. Personal och servis var utmärkt. Rummet med moderna bekvämligheter, tillgång till datanätet och TV. Maten och frukosten höll mycket hög kvalitet.

Datum för vistelsen: mars 2017
1  Tack 516birgitl

Det gjør oss godt!
Velkommen igjen =)

Omdömet skrevs 13 oktober 2016

Positiv upplevelse.
Synd bara att hotellet inte visade Sverige kvalmatch i fotboll.
Annars trevligt hotell, mycket positiv personal och god rejäl frukost.
Ett ställe att återvända till. Ett helt klart bokningsvärt alternativ.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Tack 39matss