Omdömet skrevs 5 maj 2018

Mycket bra. Ett hotell av toppklass med ett fantastiskt läge. Personal, frukost och de funktioner jag behövde vid mitt besök uppfyllde alla mina förväntningar. Det är inte något billigt hotell men det motsvarar förväntningarna som kan förväntas av prisnivån.

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack ulricbjorck
Cecilia Svensso... B, Leder  på Farris Bad Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2018

Hei ulricbjorck,

Tusen takk for fantastisk omtale! Herlig å se at dere har hatt det bra hos oss, og er fornøyd med oppholdet!

Hjertelig velkommen tilbake :)

Beste hilsen
Operation Manager

Omdömet skrevs 3 januari 2018

Otroligt fint och hög standard på Spa. Kan definitivt anbefalle/rekommendera detta. Personalen vid incheckningen var inte super hjälpsamma utan väldigt korta i tonen och med informationen. Sängen var toppen skön men kuddarna/puterna var alldeles för tjocka. Super svårt att sova på å fikk ont i nacken. Fantastiskt god mat i restaurangen och trevlig service.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack jlnettan
Cecilia Svensso... B, Leder  på Farris Bad Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Hei jlnettan,

Tusen takk for fantastisk omtale.
Herlig å se at dere har hatt det bra hos oss.

Det skal være to alternativer med puter på rom. En stor, og en liten. Vi har nå begynt å bytte ut puter til et annet merke, så spør gjerne neste gang så har vi en mykere pute på lager til deg :)

Velkommen tilbake :)

Omdömet skrevs 2 november 2017

Ett mycket fint Hotel med ett fantastiskt SPA som ger ro och avkoppling då det är barnfritt. Genomgående väldigt bra service och mycket god mat.
Kan varmt rekommenderas. Hotellet ligger fint ut över havet med havsutsikt från såväl hotellrum som Spa avd. Utsikten från bastun längst ut mot havet är magisk. Larvik är en trevlig by med fina omgivningar.

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack 874henrikm
Cecilia Svensso... B, Manager på Farris Bad Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2017

Hei 874henrikm,

Tusen takk for flott omtale.
Herlig å se at du har hatt det bra hos oss, og er fornøyd med oppholdet.
Jeg er helt enig med deg, utsikten fra fjord sauna er helt magisk!

Takk for at du deler, og velkommen tilbake :)

Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Det bästa spahotellet jag har upplevt! Missa inte basturitualerna när du är där. Jag tycker normalt sett inte om att basta men det finns inget bättre än dessa aufgus som utförs av oerhört professionella saunameisters.
Det känns som att komma till paradiset med lugn och avkoppling, härliga dofter och smaker. Detta hotell får du bara inte missa!

Tips för att välja rum: Bästa utsikten är mot stranden, då får du kvällssol på balkongen också
  • Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Tack hehu2015
Cecilia Svensso... B, Leder  på Farris Bad Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2017

Hei hehu2015,

Fantastisk å se at du har hatt det bra hos oss, og virkelig anbefaler oss videre.
Det setter vi stor pris på, og tusen takk for at du deler.

Kom gjerne tilbake for flere gode opphold :)

Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Kan knappt bli bättre Allt var till belåtenhet
Att komma in på hotellet första gången tog andan ur oss Vyn mot havet var obeskrivligt vackert
Personalen var överallt uppmärksam och förekommande
Vi gillar arkitekturen och de många skulpturerna

• Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack 928bibil

Hei 928bibil,

Tusen takk for at du deler din opplevelse, og herlig å se at dere har hatt det bra hos oss.
Kom gjerne tilbake for flere gode opphold.

Fortsatt god sommer, og velkommen tilbake :)