• Restaurang
  • Fri parkering
Scandic Oslo Airport(Gardemoen)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Thon Hotel Gardermoen(Gardemoen)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Clarion Hotels
Omdömet skrevs 20 januari 2018

Fungerade bra. Vi hade en minikonferens och det fungerade bra. Kunde få rummet tidigt, och det uppskattades. Enkelt och gratis att parkera. Det enda som inte var helt ok var att man behövde gå till ett annat hotell för mat på kvällen.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Michael J
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2018

Kjære Michael J,

Tusen takk for fin tilbakemelding! Flott å se at konferansen fungerte bra. Jeg håper at det ikke ble for store utfordringer med bespisning på Clarion. Her er vi et team som jobber på både Clarion, Quben og Comfort. Jeg håjper at vi ser dere snart igjen, velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 9 januari 2018 från mobil enhet

Önskade vid bokningen att få ett rum ut mot flygplatsen vilket vi fick. Stort fint rum! Bäddsoffa som var bred så det var inga problem att sova 2 i den. Modernt inrett och bra frukost. Tidig frukost då man ska vidare till flyg.
Betalade ca 320 SEK för 1 veckas parkering. Bra parkeringsmöjligheter precis utanför hotellets entré.
Ett stort tack till hotellets personal som jobbade där måndag kväll 180108 då vi behövde hjälp med vår bil som krånglade. En kille som talade svenska och som släppte allt för att hjälpa oss. Tack för gästvänligheten!

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Jeanette M
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarade på det här omdömetSvarade 10 januari 2018

Kjære Jeanette M,

Det var en hyggelig tilbakemelding å få! Tusen takk!
Håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake!

Omdömet skrevs 8 januari 2018

Bra läge i förhållande till flygplatsen och bra frukosttider om man flyger tidigt. Utbudet är stort på buffén och det är möjligt att få specialkost efter förfrågan. Vi fick t o m börja nalla på maten före ord öppettid kl 04!
Service både i reception och i resaurangen.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack KarlstadSuss
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2018

Kjære KarlstadSuss,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Selvfølgelig skal vi gjøre alt vi kan for at dere skal trives hos oss. Vi håper at vi ses snart igjen?
Velkommen tilbake!

Omdömet skrevs 1 december 2017

Bra och tysta rum, bra parkering, fin frukost från tidig morgon. Nära till flygplatsen eller flygplatsparekringar. Bra utbud på sallader eller sandwiches om man inte vill äta så mycket när man har kommit dit.

• Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack Thorsten L
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarade på det här omdömetSvarade 3 december 2017

Kjære Thorsten L,

Tusen takk for flott tilbakemelding, det setter vi stor pris på.
Vi håper at vi ser dere snart igjen, velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Gigantiskt hotell, 12 min med buss från Gardemoen. Helt ok rum, breakfast och service. Bussen går inte så ofta som den borde och priset är väldigt dyrt för en shuttle, typiskt Norge. Dock smidigare och billigare än att åka till Oslo

Bodde här: oktober 2017, reste med vänner
Tack TWINN66
JannicaLR, General Manager på Comfort Hotel RunWay, svarade på det här omdömetSvarade 8 november 2017

Kjære TWINN66,

Tusen takk for at du gir oss tilbakemelding!
Vi håper å se dere snart igjen, velkommen tilbake.