Kostnadsfri avbokning till den 22-01-29
Priceline
FindHotel155 US$
eDreams140 US$
Omdömet skrevs 5 januari 2017 från mobil enhet

Visst de är fint hotell , men personalen har inte det lika bra! Cheferna tar anställda driks och man jobbar över 84 timmar på en vecka utan övertid betalning ! Gammal mat som värms upp fler gånger på en vecka

Datum för vistelsen: januari 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack Patrik S
Omdömet skrevs 18 september 2016

Att bo på Dr Holms Hotel kändes som en tidsresa till något europeiskt Grand Hotel i början av förra seklet men i positiv bemärkelse. Inne i foajén möts man av en stor öppen spis med underbara skinnmöbler att slå sig ner i. Sällskapsutrymmena är grandiosa både storleksmässigt och har en mycket vacker interiör. Och vilket rum underbart rum vi fick. Kändes som en tidskapsel med vackra gamla möbler och något för hotellrum så ovanligt som en egen bokhylla intressanta böcker, visserligen på norska men väldigt spännande titlar. Önskar vi hade stannat längre så vi hade kunnat njuta av denna skatt.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Ingemar A
Omdömet skrevs 5 januari 2016

Stort hotell med historia och känsla av lyx.
Mycket bra service och trevlig personal.
Mysigt att sitta framför brasan i baren med en kopp Irish Coffee. I biblioteket kunde vi sitta vid ytterligare en brasa i goda fåtöljer och prata ostört. Där finns det en utklippsbok med historiska bilder från hotellet.
Rummet kändes lyxigt med balkong, soffa och utsikt över stan. Badrummet var tyvärr ganska litet, men var nyrenoverat. God frukost.
Det finns Spa, bowling, restauranger och barer på hotellet.Skidbacken finns precis bakom hotellet, Geilo centrum med affärer utanför dörren.
Vi åkte till Kikut (några minuter med bil) och tog en tur på längdskidor till Ruperanden där det finns servering.

Datum för vistelsen: januari 2016
Tack Vivi-Ann S
tove h, Informasjonssjef på Dr. Holms Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2016

Hei ! Tusen takk for tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre at dere har hatt et hyggelig opphold hos oss og på Geilo. Velkommen tilbake ved en annen anledning. Mvh Tove Hoftun

Omdömet skrevs 1 januari 2016 från mobil enhet

Väldigt fint hotell med stora ytor och mysig stämning. dock extremt otrevlig personal i baren etc, visste inte hur man behandlar sina gäster vilket känns som en självklarhet på ett sådant hotell. Personalen skulle behöva gå en hövlighetskurs

Datum för vistelsen: november 2015
Tack Monika B
tove h, Informasjonssjef på Dr. Holms Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 4 januari 2016

Hei Monika.

Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg er veldig lei meg for at vår service ikke stod til dine forventinger. Vi ønsker selvølgelig at alle våre gjester skal bli godt ivaretatt av vårt personal. Vi tar med oss din tilbakemelding og jeg håper vi får muligheten til å ønske velkommen tilbake til en bedre opplevelse ved en senere anledning.

Med vennelig hilsen
Tove Hoftun

Omdömet skrevs 21 juli 2014 från mobil enhet

Bra läge, vacker utsikt. God service/bemötande trots att vi anlände sent o kök/servering fick övertid. God öringrätt. Ordinärt rum. God frukost. Miss att ha trappor inom matsalen och utan ledstång, för den som har gångsvårigheter krävs levande stöd f att komma dit el om man gå på toa under måltiden.

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack Mats P
DrHolmsHotel, Public Relations Manager på Dr. Holms Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 november 2014

Kjære Mats P,

tusen takk for at du tok deg til å vurdere Dr. Holms Hotel!

Vi er veldig glad for å høre at du hadde et hyggelig opphold. Vi har nå pusset opp og utbedret salongen slik at det er bedre fremkommelighet til restauranten.

Hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen,