Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com228 US$
Priceline228 US$
eDreams228 US$
Travelocity228 US$
CheapTickets228 US$
Omdömet skrevs 18 november 2018 från mobil enhet

Allt från receptionen till servicen i baren och restauranten håller opåklaglig standard. Norges bästa resort på alla sätt. Tack till speciellt Milaim för gjestfriheten och servicen. Får en att känna sig som hemma.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack Jimmytoothpick
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Vi stannade till för en middag när vi körde förbi Geilo. Hotellets faciliteter är fräscha mysiga och avkopplande. Maten och särskilt fjällöringen var riktigt vällagad och mkt trevliga servitörer.

Verkar vara ett trevligt skidområde

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 746linnk
Omdömet skrevs 2 oktober 2016

På genomresa - stannade en natt. Häftig design - sparsmakad inredning som tilltade mig mycket. Middag på ankomstkvällen - ok men inget extra. Frukost som vanlig hotellfrukost inget extra. Rörligt på morgonen men många gäster vid frukosten - upplevde maträtterna inte var särskilt strukturerat uppdukat. Plus för designen och bra sov- och badrum.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack gerda16
Omdömet skrevs 14 april 2016

Närheten till backen var suverän, fin pool och mycket bra för barnen. Frukostbuffen var jättebra. Kvaliten på maten var mycket bra. Vi var på det stora hela mycket nöjda med vår vistelse. SPA-avdelningen var lugn och trevlig.

Det som kan bli bättre är städningen i poolområdet/duschen samt buffen för barnen.

Datum för vistelsen: mars 2016
Tack marialH7054SH
Omdömet skrevs 6 april 2016 från mobil enhet

Ett flott hotell som ligger perfekt till nederst i backen.
Alla faciliteter man önskar finns här. Ett härligt spa och väldigt fina rum. God mat med väldigt serviceinställd personal. Stor och charmig lounge.
Nya konferensen ser klockren ut.
Bra jobbat alla på Vestlia!

Datum för vistelsen: april 2016
Tack Milaim S