“Trevligt lunchställe”

Rankad som nr 2 av 24 Restauranger i Geilo
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Välkommet stopp på vår roadtrip över de vackra norska fjällen. Bra utbud och stora portioner. God soppa, fin barnmeny och för vuxna gick det utmärkt att dela den stora portionen club sandwich. Mysig inredning och trevligt bemötande.

Datum för besöket: juli 2019
Tack resmamman

Omdömet skrevs 3 april 2018 från mobil enhet

Vi har varit på Sofias de senaste 20 åren och blir aldrig besviken. Enkla rätter men alltid god mat och trevlig service. Perfekt för lunch men passar också utmärkt för middag. Fisk soppan och Lamm grytan kan rekommenderas för tillfälle men alla klassikers är bra.

Datum för besöket: april 2018
Tack oyvindtho
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Alltid trevlig personal, även om dem stundom har mycket att göra, gott kaffe och dem har alltid soja/havremjölk till hands, vilket verkar vara det enda ställer på Geilo som alltid har det hemma.

Datum för besöket: maj 2017
Tack AaChr
Omdömet skrevs 28 september 2017 från mobil enhet

Mycket bra mat och trots att jag könner dom som gar detta stället så måste jag ändå säga att maten är det klass på och värd paret Nikom och Zom är ett par som vetv hur man underhåller vem som helst!Ett måste om man är på karon Beach och vill äta dricka en öl eller slappa å prata fiske med Nikom!Som dessutom tar en med ut på en fisketur för en billig peng! Prova gärna Köttbullar med potstismos., när man Har varit borta länge från Sverige finns det ingen som gör detta bättre än dom! Bon apetit!

Datum för besöket: januari 2017
Tack Mikael C
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Mysigt ställe, trevlig personal och god mat. Finns Vegetariska alternativ som smakade toppen. Bra priser för att vara Norge...

Datum för besöket: juli 2017
Tack sofiekba

Resenärer som tittade på Sofias Cafe & Bar tittade också på

Geilo, Hol Municipality

Besökt Sofias Cafe & Bar? Berätta vad du tyckte!