FindHotel
Travelocity
Trip.com147 US$
Omdömet skrevs 5 maj 2017

Utmärkt hotell med en osedvanligt trevlig personal. Hotellet ligger centralt beläget och mkt nära till Mjösa.
Rummen var snygga och välstädade, Internet uppkoppling (utan extra kostnad) fungerade bra.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack 424pelled
Skurdal, General Manager på Quality Hotel Strand Gjovik, svarade på det här omdömetSvarade 9 maj 2017

Hei,

Mange takk for en hyggelig tilbakemelding, og at du trivdes når du var hos oss. Flott å høre at vi hadde et trivelig personal, og at rommet var rent og pent.

Velkommen tilbake :)

Ådne

Omdömet skrevs 9 mars 2017

Quality Hotel Strand Gjövik är ett givet val i Gjövik. Alltid bra service av personalen i receptionen och den lilla baren där. Tysta och trevliga rum, fräscha toaletter och duschar. Alldeles för vara täcken, men annars bra sängar.

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack piamargaretak

Hei Pia,

Tusen takk for en hyggelig tilbakemeldingen, og det gleder meg masse at du opplever god service både i resepsjonen og baren. Vi skal se nærmere på sengetøyet vårt, og se om noe trenger utskifting.

mvh Ådne

Omdömet skrevs 18 februari 2017

Hotellet ligger relativt anonymt, men centralt och ändå lätt att hitta, det ät stort med ett bra utbud av restauranger, avkopplingsmöjligheter samt stora ytor vilket ger ett spatiöst mottagande vid ankomsten

Datum för vistelsen: februari 2017
Tack petersH8107ZS

Hei Peter,

Så gledelig å høre at oppholdet stod til dine forventninger, og at du hadde det fint hos oss. Vi mener vi har mange tilbud under samme tak, og det gleder meg at du satte pris på restauranter, spa, og kinotilbud.

mvh Ådne

Omdömet skrevs 7 december 2016

OK rum, men ingenstans att lägga kläder (bara några hängare), inga krokar i badrum, dåligt med vatten ur dusch, nästan stopp i alla avlopp och en frukostbuffe utan bacon. Servicen varken dålig eller bra. Bra läge och flera bra restauranger.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack reijob2016
Skurdal, General Manager på Quality Hotel Strand Gjovik, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2016

Hei!

Mange takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vi skal se nærmere på tingene du nevner på det rommet du bodde på, slik at neste gjest ikke opplever det samme. Godt å høre at du likte vår beliggenhet og restaurantene våre.

mvh Ådne Skurdal

Omdömet skrevs 20 november 2016 från mobil enhet

Bra hotell med allt man önskar sig under affärsresor, bra rum med sköna sängar, lagom stort gym med flera olika träningsmöjligheter.
Frukosten är väldigt bra, läget är centralt med nära parkering för bil.
På sommaren har de takterrassen öppen för bbq, en riktig höjdpunkt, utsikten över Mjøsa i kvällssolen är livspoäng.

Datum för vistelsen: maj 2016
Restyp: Reste i arbetet