Boka nu, betala på plats
Trip.com
Agoda.com151 US$
Priceline145 US$
Omdömet skrevs 27 januari 2020

Datum för vistelsen: januari 2020
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 28 januari 2020

Omdömet skrevs 12 juli 2019 från mobil enhet

Bodde här en natt och rummet var troligtvis nyrenoverat men intrycket var mörk och ruggigt, mörklila väggar med bruna mörka möbler, deprimerande! Restaurangen var ingen höjdare, stressade servitriser som gav ett otrevligt intryck. Beställde en vegoburgare, när den kom in var brödet stenhårt, typ när man micrar fruset bröd på för hög värme blir brödet stenhårt, sa ifrån och servitrisen tog ut och in kommer samma burgare med nytt bröd fast denna gången är det iskallt då de troligtvis micrat det på lägre värme så brödet inte skulle bli hårt, och burgaren är också kall så det tyder på att det var samma burgare som åket ut igen. Blev erbjuden dessert och kaffe och efterrätt buffén men det var ju inte riktigt det jag tänkt. Sambon beställde hamburgare och den var jättegod, tyvärr så får helhetsintrycket ändå mig inte att rekommendera detta hotell utan prova något annat i byn.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack marieaan
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2019

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding på dine opplevelser ved ditt opphold. Dette tar vi med oss i vår streben etter å gi alle våre gjester god kvalitet og gode opplevelser. Håper å se deg igjen

Omdömet skrevs 24 juni 2019 från mobil enhet

Hyfsat uppdaterat rum med renoverat badrum. De allmänna utrymmena andas 80-tal och skulle behöva en kärleksfull hand. Frukostbuffén helt ok om än lite liten.
Suverän personal i receptionen, restaurangen på kvällen och i frukostmatsalen.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 219anki
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2019

Takker for din tilbakemelding, velkommen tilbake.

Omdömet skrevs 24 juli 2018

Bra läge i vacker liten ort. Förmodligen olika standard på rummen, vårt standardrum och dess läge var inget extra. Dock var det lugnt och fint. Badrum snyggt men minus för att det knappt fanns något schampo eller duschdelen. Bra receptionspersonal och god frukost.

Datum för vistelsen: juli 2018
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack ViktorTuktor
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2018

Tusen takk for deres tilbakemelding håper å se dere igjen som våre gjester.

Omdömet skrevs 19 april 2018

Peronalen hälsade oss välkommna två gånger och vi fick ett supernytt rum med läskigt sköna sängar, Frukosten var en av de bättre jag ätit på hotell och personalen var uppmärksamma och plockade undan våra tallrikar och såg till att det var rent och frächt!
Spa var av de mindre, tjejen som jobbade ensam serverade oss öl och vin med ett stort leeende, trevligt och personligt.
Baren hade bra utval av lokala öl, som jag sätter stort pris på.
Maten då, vi åt musslor som var ok men inte mer, servitrisen var sjukt trevlig och med massa energi, precis som jag vill ha det.

Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack peterhJ7912DM
Odd Erik G, General Manager på Scandic Sunnfjord Hotel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2018

Takker for dine hyggelig tilbakemeldinger velkommen tilbake.