Omdömet skrevs 11 november 2017 från mobil enhet

Ett trevligt badhotell med tillmötesgående personal som hälsade och såg oss hela tiden. Sköna sängar i trevliga, tysta och fräscha rum.
Frukostbuffé som är helt underbar med både kallt och varmt. Det kalla snyggt upplagt på isbäddar och färskt bröd.
Vi reste genom Risko så maten var förbeställd men helt suverän och god. Eloge till kocken.
Ett trevligt badlandskap med två bubbelpooler, uppvärmt utomhusbad, vågmaskin och fräscha omklädningsrum.
Saknar dock badhandduk eller badrock och tofflor när man hyr hotellrum -lågt.
Kort resa från Sverige, så återkommer säkert (med badhandduk)

Bodde här: november 2017, reste med vänner
Tack 74gunnar74
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Skaergaarden, svarade på det här omdömetSvarade 14 november 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for din tilbakemelding, og at du hadde et fint opphold hos oss. Håndkler skal finnes på rom, trenger man ekstra kan man spørre om dette i resepsjonen. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 21 oktober 2017

Hotellet ligger fantastiskt vackert helt nere vid vattnet. En lugn och behaglig känsla infinner sig av att bo här. Aldrig hörs någon störande trafik.Man känner sig otroligt välkommen med en personlig hälsning på rummet varje gång. Tack till alla medarbetare!

• Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack Edlert
Therese_Thom, Markedskoordinator på Quality Hotel Skaergaarden, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2017

Kjære Gjest,
tusen takk for en flott tilbakemelding, og at du har kost deg her hos oss. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Omdömet skrevs 15 december 2016

Trevligt hotell för både fritid och jobb, fantastiskt trevlig personal!!

Kul med badpark även om jag inte nyttjade den vid detta besök, mycket vacker utsikt över skärgården, toppenställe för hela familjen!

• Bodde här: december 2016, reste i arbetet
Tack 662carlg
LineVictoria, Guest Relations Manager på Quality Hotel Skaergaarden, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2017

Tjernare grabben!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, slikt blir vi veldig glade for å høre! :-)

Ha en herlig dag!

Line Victoria Husby-Sørensen
Marketing and Culture Ambassador

Omdömet skrevs 9 december 2016 från mobil enhet

Lugnt läge, med vackert utsikt över fjorden i Langesund. Förutom bra konferensrum och restaurang finns fri tillgång till stor badanläggning. Fräscha rum och sköna sängar. Fin frukost med gott bröd. "Det kalla" presenteras ovanligt snyggt, på stort bord fullt med is. Hotellet ligger i samhället Langesund så passa på att ta en, vacker promenad längs havet.

Bodde här: december 2016, reste i arbetet
Tack Frank W
LineVictoria, Public Relations Manager på Quality Hotel Skaergaarden, svarade på det här omdömetSvarade 13 januari 2017

Hei og tjenare Frank!

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding - helt herlig at du trivdes så godt i grannlandet hos oss! Og selvsagt - alle som besøker oss bør også ta en tur til sentrum Langesund, veldig trivelig der!

Ha en herlig dag og velkommen tilbake!

Line Victoria Husby-Sørensen
Marketing and Culture Ambassador

Omdömet skrevs 18 juli 2016

Mycket bra barnvänligt hotell med fantastiska barn aktiviteter varje eftermiddag som krappfiske, rodeo ridning, badlanskapet inne och ute var guld värt mycket bra öppet tider också. Vi kommer säkert att åka dit igen

• Bodde här: juli 2016, reste med familjen
1  Tack 433gunillaw
Thomas Jarl H, Kundeansvarlig på Quality Hotel Skaergaarden, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2016

Hei 433gunillaw

Tusen takk for en super tilbakemelding. Vi får så mye motivasjon til å gi våre gjester en fantastisk opplevelse av slikt skryt :-)

Ønsker deg og dine en flott sommer og vi håper dere besøker oss igjen.

Mvh
Thomas Jarl Haukedal