Omdömet skrevs 12 december 2016 från mobil enhet

Var här i ett par dagar under en arbetsresa. Hotellet känns lite gammalt men är trevligt och personalen är hjälpsam. Riktigt Nice med en skön stor pool med dubbla bubbelbad. Finns även massage
Ligger väg i väg med ett kasino
Frukosten är sådär men funkar

Bodde här: december 2016, reste i arbetet
Tack Viktor F
Munkebjerg2016, Gæsteansvarlig på Munkebjerg Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 december 2016

Kære Victor F.
Tak for din anmeldelse på tripadvisor.
Munkebjerg hotel har 50 års jubilæum i 2017, så det er ikke helt nyt længere, men dejligt at du synes det er hyggeligt og har nydt vore faciliteter i spaområdet. Vi håber på at få lejlighed til at byde dig velkommen en anden gang på Munkebjerg hotel.
Venlig hilsen
A. Madsen

Omdömet skrevs 7 december 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger utanför stan och erbjuder ett lugn för den som önskar. Hotellet erbjuder även högklassig mat. Bar, restaurang och "fine dining". Dessutom så finns det ett Casino för den som gillar att spela. Spa anläggningen erbjuder behandlingar. Dessutom så finns det bastu, pool och bubbelpool. Riktigt trevlig personal.

Bodde här: december 2016, reste i arbetet
Tack Kenny_Eskilstuna

Kære Kenny Eskilstuna.
Tak fordi du tog dig tid til at bringe en review af Munkebjerg hotel. Vi håber at dit ophold hos os har givet lyst til at komme igen og nyde vore skønne omgivelser og diverse faciliteter.
Venlig hilsen
A. Madsen

Omdömet skrevs 6 augusti 2015

Härlig miljö i skogen och vacker utsikt över fjorden. Bra rum. Pool som sysselsätter både barn och vuxna. Bra frukostbuffé. Hotellet gav både lugn och aktiv sysselsättning. Det enda negativa var att restaurangutbudet i omgivningen inte motsvarade vad vi för tillfället önskade oss. Efter en dag i Legoland eller djurpark önskade vi oss något enkelt och lättare till middag, men det gick inte att få tag på. Hotellet har två egna restauranger. Casino-restaurangen tillåter inte barn och den andra restaurangen erbjöd dyrare/finare rätter eller buffé. Eftersom hotellet är beläget utanför Vejle fanns inga andra restauranger än MacDonalds i närheten. Tråkigt!

• Bodde här: juli 2015, reste med familjen
Tack Susanna B
Omdömet skrevs 16 juli 2014

Mysigt hotell som ligger mycket vackert i skogen med en fantastisk utsikt över fjorden. Vi bodde här när vi var på Legoland, ligger nära till ett bra pris. Maten på hotellet håller bra klass. Kommer att komma tillbaka igen.

• Bodde här: juli 2014, reste med familjen
Tack Fredrik S
Omdömet skrevs 5 juli 2014 från mobil enhet

Mysigt hotell med härlig stämning i lugna omgivningar.
Dansk design i 60-70-tals anda med trevlig service. Bra restaurang och frukostbuffe. Barnvänligt med lekrum med lego och WII-spel som uppskattades av barnen. Härlig pool och jacuzzi. Cirka 30 min enkel bilresa till Legoland.
Enkla, men rena och tysta rum.
Minus: kvavt rum i avsaknad av AC, inget låsbart värdeskåp på rummet och bäddsoffan de två äldsta barnen sov i var modell äldre och gjort sitt. Slitet, men rent! Vi lär komma tillbaka.

• Bodde här: juli 2014
Tack mamop