“Medelmåttig ”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Best Western Torvehallerne
Rankad som nummer 7 av 14 hotell i Vejle
Omdömet skrevs augusti 4 2017 från mobil enhet

Väldigt varmt på rummet och mycket störande ljud från gata och kyrkan när man öppnade fönstren. Stenhårda sängar och medelmåttig frukost. Inga laktosfria produkter alls. Dålig Wifi. Trevlig personal väger upp vistelsen till en 3.

Bodde här: Augusti 2017, reste med familjen
Tack lindabJ3937UC
Torvehallerne, Front Office Manager på Best Western Torvehallerne, svarade på det här omdömetSvarade augusti 6 2017

Kære lindabJ3937UC

Tak for din anmeldelse. Jeg er glad for din sidste kommentar, da det betyder meget for mig, at personalet gør en god indsats for at vores gæster føler sig velkommen.

Vores køkken er altid klar til at hjælpe hvis vores gæster henvender sig med ønsker pga. enten lactose/glutenallergi.

Da hotellet er placeret i Vejle centrum, kan vi desværre ikke garantere at værelserne er helt støjfri når du åbner vinduet.
Jeg kan sagtens forstå jeres bekymring med hensyn til varmen på værelset, til det har vi vifter på alle værelser. Skulle denne mangle, har vi altid en ekstra ved henvendelse I receptionen.
Vores Wi-Fi har desværre haft lidt udsving i denne uge, men det er heldigvis blevet ordnet af vores teknikker.
Sig endelig til hvis der er mere vi kan gøre for at gøre jeres ophold mere behageligt.

Venlig hilsen
Simon Vingum
Receptionschef

Omdömet skrevs juli 25 2017

Jättefint hotell med perfekt läge till Legoland som var syftet för resan. Väldigt trevlig personal som gjorde allt de kunde för att göra sig förstådda med oss svenskar :) Frukost ok. Väldigt tyst och fint läge och väldigt centralt till restauranger.

• Bodde här: Juni 2017, reste med familjen
Tack kicki n
Torvehallerne, Reception på Best Western Torvehallerne, svarade på det här omdömetSvarade juli 29 2017

Dear Kicki,
Thank you for taking the time to rate us, we value your feedback.
We are glad that you enjoyed your stay with us!
We hope to see you again soon!
Best regards

Omdömet skrevs juli 19 2017 från mobil enhet

Hotell med massor av möjligheter och service perfekt mitt i centrum. Stor god frukost. Både rum och övriga utrymmen hade behövt en uppfräschning men priset, frukosten och alla möjligheter/ service gör att betyget trots allt blir över medel.

Bodde här: Juli 2017, reste i arbetet
Tack Anders R
Torvehallerne, Receptionist på Best Western Torvehallerne, svarade på det här omdömetSvarade augusti 9 2017

Kære Anders R,

Tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for at du værdsætter vores placering midt i Vejle centrum samt vores store morgenmadsbuffet.
Jeg er dog ked af at du ikke syntes om værelset og de øvrige omgivelser. Det er noget vi vil arbejde på.
Jeg håber at vi kan byde dig velkommen en anden gang.

Henriette
Receptionen

Omdömet skrevs juli 1 2017

Bra läge, ganska nära gågatan. Parkering mot avgift på gatan. Lite konstig layout, passage genom sushi-restaurang och frukostmatsal mellan reception och hotellrum. Rummet var fint men något litet. Sängarna var bra. Frukosten var lite underdimensionerad, snålt med olika pålägg, ingen yoghurt.

• Bodde här: Juni 2017, reste som ett par
Tack HansYstad_Sverige
Torvehallerne, Reception på Best Western Torvehallerne, svarade på det här omdömetSvarade augusti 18 2017

Kære HansYstad_Sverige,

Tak fordi du tog dig tid til at anmelde vores hotel. Jeg kan se du skriver at værelset du har boet på, var en smule småt. Jeg tænker at du har sovet på enten et standardværelse eller et dobbeltværelse. Må jeg foreslå et familieværelse eller vores businessværelse næste gang? Det har stadig en dejlig stor dobbeltseng, men der er mere plads på selve værelset.

Næste gang du kommer forbi Vejle, er du mere end velkommen til at kigge forbi igen.

M.v.h.
Henriette
Receptionen

Omdömet skrevs augusti 6 2016 från mobil enhet

Jätte bra läge, nära till det mesta. Vi bodde här för att gå på Legoland och lalandia i Billund. Det tog ca 25min med bil dit, vilket var helt ok! Rummen kunde varit finare för att vara 4:stjärnigt. Frukosten var jätte bra! Trevlig personal i receptionen. Vi är nöjda!

Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
Tack Camilla L
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Vejlehotell
5.6 km bort
Hotel CABINN, Vejle
Nr 10 av 14 i Vejle
40 omdömen
Visa priser

Besökt Best Western Torvehallerne? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Western Torvehallerne

Adress: Fiskergade 2/8, Vejle 7100, Danmark (Tidigare BEST WESTERN Torvehallerne)
Region: Danmark > Jylland > South Jutland > Vejle
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 4 av Lyxhotell i Vejle
Prisklass: 1 033 kr - 1 663 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Best Western Torvehallerne 4*
Antal rum: 75
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Best Western Torvehallerne. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Best Western Vejle
Vejle Best Western

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?