Omdömet skrevs 25 juli 2017

Jättefint hotell med perfekt läge till Legoland som var syftet för resan. Väldigt trevlig personal som gjorde allt de kunde för att göra sig förstådda med oss svenskar :) Frukost ok. Väldigt tyst och fint läge och väldigt centralt till restauranger.

• Bodde här: juni 2017, reste med familjen
Tack kicki n
Torvehallerne, Reception på Best Western ToRVEhallerne, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2017

Dear Kicki,
Thank you for taking the time to rate us, we value your feedback.
We are glad that you enjoyed your stay with us!
We hope to see you again soon!
Best regards

Omdömet skrevs 19 juli 2017 från mobil enhet

Hotell med massor av möjligheter och service perfekt mitt i centrum. Stor god frukost. Både rum och övriga utrymmen hade behövt en uppfräschning men priset, frukosten och alla möjligheter/ service gör att betyget trots allt blir över medel.

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Tack Anders R
Torvehallerne, Receptionist på Best Western ToRVEhallerne, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017

Kære Anders R,

Tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for at du værdsætter vores placering midt i Vejle centrum samt vores store morgenmadsbuffet.
Jeg er dog ked af at du ikke syntes om værelset og de øvrige omgivelser. Det er noget vi vil arbejde på.
Jeg håber at vi kan byde dig velkommen en anden gang.

Henriette
Receptionen

Omdömet skrevs 1 juli 2017

Bra läge, ganska nära gågatan. Parkering mot avgift på gatan. Lite konstig layout, passage genom sushi-restaurang och frukostmatsal mellan reception och hotellrum. Rummet var fint men något litet. Sängarna var bra. Frukosten var lite underdimensionerad, snålt med olika pålägg, ingen yoghurt.

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack HansYstad_Sverige
Torvehallerne, Reception på Best Western ToRVEhallerne, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2017

Kære HansYstad_Sverige,

Tak fordi du tog dig tid til at anmelde vores hotel. Jeg kan se du skriver at værelset du har boet på, var en smule småt. Jeg tænker at du har sovet på enten et standardværelse eller et dobbeltværelse. Må jeg foreslå et familieværelse eller vores businessværelse næste gang? Det har stadig en dejlig stor dobbeltseng, men der er mere plads på selve værelset.

Næste gang du kommer forbi Vejle, er du mere end velkommen til at kigge forbi igen.

M.v.h.
Henriette
Receptionen

Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

Jätte bra läge, nära till det mesta. Vi bodde här för att gå på Legoland och lalandia i Billund. Det tog ca 25min med bil dit, vilket var helt ok! Rummen kunde varit finare för att vara 4:stjärnigt. Frukosten var jätte bra! Trevlig personal i receptionen. Vi är nöjda!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Camilla L
Omdömet skrevs 2 augusti 2016

Bodde på hotellet efter ett konsertbesök i Horsens.
Rummet var stort, jag var ensam men hade lätt kunnat bo 4 personer utan att trängas. Trevlig personal och gudomlig frukostbuffe. Hotellet har en bra restaurang och bar som vi inte utnyttjade men hört väldigt gott om av vänner som bott på hotellet vid andra tillfällen.

• Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack JensOlsson