“Superfint!”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 8 sidor till!
Best Western ToRVEhallerne
Rankad som nummer 6 av 14 hotell i Vejle
Omdömet skrevs juli 25 2017

Jättefint hotell med perfekt läge till Legoland som var syftet för resan. Väldigt trevlig personal som gjorde allt de kunde för att göra sig förstådda med oss svenskar :) Frukost ok. Väldigt tyst och fint läge och väldigt centralt till restauranger.

• Bodde här: Juni 2017, reste med familjen
Tack kicki n
Torvehallerne, Reception på Best Western ToRVEhallerne, svarade på det här omdömetSvarade juli 29 2017

Dear Kicki,
Thank you for taking the time to rate us, we value your feedback.
We are glad that you enjoyed your stay with us!
We hope to see you again soon!
Best regards

Omdömet skrevs juli 19 2017 från mobil enhet

Hotell med massor av möjligheter och service perfekt mitt i centrum. Stor god frukost. Både rum och övriga utrymmen hade behövt en uppfräschning men priset, frukosten och alla möjligheter/ service gör att betyget trots allt blir över medel.

Bodde här: Juli 2017, reste i arbetet
Tack Anders R
Torvehallerne, Receptionist på Best Western ToRVEhallerne, svarade på det här omdömetSvarade augusti 9 2017

Kære Anders R,

Tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for at du værdsætter vores placering midt i Vejle centrum samt vores store morgenmadsbuffet.
Jeg er dog ked af at du ikke syntes om værelset og de øvrige omgivelser. Det er noget vi vil arbejde på.
Jeg håber at vi kan byde dig velkommen en anden gang.

Henriette
Receptionen

Omdömet skrevs juli 1 2017

Bra läge, ganska nära gågatan. Parkering mot avgift på gatan. Lite konstig layout, passage genom sushi-restaurang och frukostmatsal mellan reception och hotellrum. Rummet var fint men något litet. Sängarna var bra. Frukosten var lite underdimensionerad, snålt med olika pålägg, ingen yoghurt.

• Bodde här: Juni 2017, reste som ett par
Tack HansYstad_Sverige
Torvehallerne, Reception på Best Western ToRVEhallerne, svarade på det här omdömetSvarade augusti 18 2017

Kære HansYstad_Sverige,

Tak fordi du tog dig tid til at anmelde vores hotel. Jeg kan se du skriver at værelset du har boet på, var en smule småt. Jeg tænker at du har sovet på enten et standardværelse eller et dobbeltværelse. Må jeg foreslå et familieværelse eller vores businessværelse næste gang? Det har stadig en dejlig stor dobbeltseng, men der er mere plads på selve værelset.

Næste gang du kommer forbi Vejle, er du mere end velkommen til at kigge forbi igen.

M.v.h.
Henriette
Receptionen

Omdömet skrevs augusti 6 2016 från mobil enhet

Jätte bra läge, nära till det mesta. Vi bodde här för att gå på Legoland och lalandia i Billund. Det tog ca 25min med bil dit, vilket var helt ok! Rummen kunde varit finare för att vara 4:stjärnigt. Frukosten var jätte bra! Trevlig personal i receptionen. Vi är nöjda!

Bodde här: Augusti 2016, reste med familjen
Tack Camilla L
Omdömet skrevs augusti 2 2016

Bodde på hotellet efter ett konsertbesök i Horsens.
Rummet var stort, jag var ensam men hade lätt kunnat bo 4 personer utan att trängas. Trevlig personal och gudomlig frukostbuffe. Hotellet har en bra restaurang och bar som vi inte utnyttjade men hört väldigt gott om av vänner som bott på hotellet vid andra tillfällen.

• Bodde här: Juli 2016, reste med vänner
Tack JensOlsson
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Vejlehotell
10,2 km bort
40 omdömen
6 km bort
Sinatur Hotel Haraldskaer
Visa priser

Besökt Best Western ToRVEhallerne? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Western ToRVEhallerne

Adress: Fiskergade 2/8, Vejle 7100, Danmark (Tidigare BEST WESTERN Torvehallerne)
Region: Danmark > Jylland > South Jutland > Vejle
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 4 av Lyxhotell i Vejle
Prisklass: 987 kr - 1 549 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Best Western ToRVEhallerne 4*
Antal rum: 74
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, TripOnline SA och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Best Western ToRVEhallerne. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Best Western Vejle
Vejle Best Western

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?