Best Western ToRVEhallerne
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
  • Bar/lounge
  • Frukost ingår
  • Restaurang
Exxit59(Vejle)
Omdömet skrevs 1 juli 2017

Bra läge, ganska nära gågatan. Parkering mot avgift på gatan. Lite konstig layout, passage genom sushi-restaurang och frukostmatsal mellan reception och hotellrum. Rummet var fint men något litet. Sängarna var bra. Frukosten var lite underdimensionerad, snålt med olika pålägg, ingen yoghurt.

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack HansYstad_Sverige
Torvehallerne, Reception på Best Western ToRVEhallerne, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2017

Kære HansYstad_Sverige,

Tak fordi du tog dig tid til at anmelde vores hotel. Jeg kan se du skriver at værelset du har boet på, var en smule småt. Jeg tænker at du har sovet på enten et standardværelse eller et dobbeltværelse. Må jeg foreslå et familieværelse eller vores businessværelse næste gang? Det har stadig en dejlig stor dobbeltseng, men der er mere plads på selve værelset.

Næste gang du kommer forbi Vejle, er du mere end velkommen til at kigge forbi igen.

M.v.h.
Henriette
Receptionen
ToRVEhallerne

Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

Jätte bra läge, nära till det mesta. Vi bodde här för att gå på Legoland och lalandia i Billund. Det tog ca 25min med bil dit, vilket var helt ok! Rummen kunde varit finare för att vara 4:stjärnigt. Frukosten var jätte bra! Trevlig personal i receptionen. Vi är nöjda!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Camilla L
Omdömet skrevs 2 augusti 2016

Bodde på hotellet efter ett konsertbesök i Horsens.
Rummet var stort, jag var ensam men hade lätt kunnat bo 4 personer utan att trängas. Trevlig personal och gudomlig frukostbuffe. Hotellet har en bra restaurang och bar som vi inte utnyttjade men hört väldigt gott om av vänner som bott på hotellet vid andra tillfällen.

• Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack JensOlsson
Omdömet skrevs 1 juli 2016 från mobil enhet

Vi hade bokat två familjerum, vi fick ett samt ett dubbelrum med två extra sängar. Det var ordentligt trångt och vi upplevde att vi inte fick vad vi betalat för. Vi anlände klockan 20:45 på kvällen och ville då ha något att äta, det fanns en sushibar som stängde 21:00 att tillgå - inte jättelätt med fyra trötta barn. Bad om bröd och smör istället (självklart mot betalning) men det gick inte att ordna.
Frukostbuffén var fattig, inget laktosfritt alls! Barnen älskade dock äppeljuicen, iaf ett litet pluss.
Vi fick vänta länge när vi ville beställa i baren å de satte upp upp notan på fel rum.
Positivt var att det fanns ett lekrum för barnen i lobbyn.

Vi bodde i Vejle för besök på Legoland, nära och bra i övrigt!

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Sara B
Omdömet skrevs 28 oktober 2015 från mobil enhet

Ett fint hotell med stora arrangemangs och event ytor. Trevligt med flera restauranger att välja på med bl.a. En bra sushi restaurang. Business rummet var stort och rymligt. Frukosten var dock mindre bra med litet utbud och ej premium i detaljerna. Andra små detaljer på hotellet kan justeras såsom den fina restaurangen som är byggt och kommunicerar Scotland men serverar Italiensk mat. Rekommenderar att bo här.

Bodde här: oktober 2015, reste i arbetet
Tack DNFBG