Best Western ToRVEhallerne
Bredehus Hotel(Bredsten)
TripAdvisor
TripAdvisor
Omdömet skrevs augusti 6 2016 från mobil enhet

Jätte bra läge, nära till det mesta. Vi bodde här för att gå på Legoland och lalandia i Billund. Det tog ca 25min med bil dit, vilket var helt ok! Rummen kunde varit finare för att vara 4:stjärnigt. Frukosten var jätte bra! Trevlig personal i receptionen. Vi är nöjda!

Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack Camilla L
Omdömet skrevs augusti 2 2016

Bodde på hotellet efter ett konsertbesök i Horsens.
Rummet var stort, jag var ensam men hade lätt kunnat bo 4 personer utan att trängas. Trevlig personal och gudomlig frukostbuffe. Hotellet har en bra restaurang och bar som vi inte utnyttjade men hört väldigt gott om av vänner som bott på hotellet vid andra tillfällen.

• Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack JensOlsson
Omdömet skrevs juli 1 2016 från mobil enhet

Vi hade bokat två familjerum, vi fick ett samt ett dubbelrum med två extra sängar. Det var ordentligt trångt och vi upplevde att vi inte fick vad vi betalat för. Vi anlände klockan 20:45 på kvällen och ville då ha något att äta, det fanns en sushibar som stängde 21:00 att tillgå - inte jättelätt med fyra trötta barn. Bad om bröd och smör istället (självklart mot betalning) men det gick inte att ordna.
Frukostbuffén var fattig, inget laktosfritt alls! Barnen älskade dock äppeljuicen, iaf ett litet pluss.
Vi fick vänta länge när vi ville beställa i baren å de satte upp upp notan på fel rum.
Positivt var att det fanns ett lekrum för barnen i lobbyn.

Vi bodde i Vejle för besök på Legoland, nära och bra i övrigt!

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Sara B
Omdömet skrevs oktober 28 2015 från mobil enhet

Ett fint hotell med stora arrangemangs och event ytor. Trevligt med flera restauranger att välja på med bl.a. En bra sushi restaurang. Business rummet var stort och rymligt. Frukosten var dock mindre bra med litet utbud och ej premium i detaljerna. Andra små detaljer på hotellet kan justeras såsom den fina restaurangen som är byggt och kommunicerar Scotland men serverar Italiensk mat. Rekommenderar att bo här.

Bodde här: oktober 2015, reste i arbetet
Tack DNFBG
Omdömet skrevs juli 29 2015

Ett mycket bra hotell med utmärkt service och fullt godkänd frukost. Mycket trevlig personal. Rummet var stort luftigt och fint. Stort härligt badrum med både dusch och badkar. Det enda minus jag kan komma på var sängen som var för mjuk för min smak.

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Lailal59