“Okej men inte mer! ”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Best Western ToRVEhallerne
Rankad som nummer 6 av 14 hotell i Vejle
Omdömet skrevs juli 1 2016 från mobil enhet

Vi hade bokat två familjerum, vi fick ett samt ett dubbelrum med två extra sängar. Det var ordentligt trångt och vi upplevde att vi inte fick vad vi betalat för. Vi anlände klockan 20:45 på kvällen och ville då ha något att äta, det fanns en sushibar som stängde 21:00 att tillgå - inte jättelätt med fyra trötta barn. Bad om bröd och smör istället (självklart mot betalning) men det gick inte att ordna.
Frukostbuffén var fattig, inget laktosfritt alls! Barnen älskade dock äppeljuicen, iaf ett litet pluss.
Vi fick vänta länge när vi ville beställa i baren å de satte upp upp notan på fel rum.
Positivt var att det fanns ett lekrum för barnen i lobbyn.

Vi bodde i Vejle för besök på Legoland, nära och bra i övrigt!

Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack Sara B

Omdömet skrevs oktober 28 2015 från mobil enhet

Ett fint hotell med stora arrangemangs och event ytor. Trevligt med flera restauranger att välja på med bl.a. En bra sushi restaurang. Business rummet var stort och rymligt. Frukosten var dock mindre bra med litet utbud och ej premium i detaljerna. Andra små detaljer på hotellet kan justeras såsom den fina restaurangen som är byggt och kommunicerar Scotland men serverar Italiensk mat. Rekommenderar att bo här.

Bodde här: Oktober 2015, reste i arbetet
Tack DNFBG
Omdömet skrevs juli 29 2015

Ett mycket bra hotell med utmärkt service och fullt godkänd frukost. Mycket trevlig personal. Rummet var stort luftigt och fint. Stort härligt badrum med både dusch och badkar. Det enda minus jag kan komma på var sängen som var för mjuk för min smak.

• Bodde här: Juli 2015, reste som ett par
Tack Lailal59
Omdömet skrevs juli 18 2015 från mobil enhet

Ganska typiskt danskt hotell. Lite svårnavigerat med en stor ljusgård och en sushirestaurang mellan reception och rum.
Vänligt bemötande i bar och reception.
Hiss ur funktion vid utcheckning.

Bra lägen nära gågatan, Vejle är en trevlig stad.

Bodde här: Juli 2015, reste med familjen
Tack Bengt A
Omdömet skrevs februari 11 2015 från mobil enhet

Mycket centralt beläget hotell, på 2 minuter till fots är man på gågatan i Vejle.
Bra parkeringsmöjligheter i direkt anslutning till hotellet.
Mycket trevlig personal.
Rummen är rena och fräscha. Jag bodde i ett superiorrum i den nyare delen av byggnaden och det var helt OK dock är jag tveksam till heltäckningsmattan som föreställer förstasidor ur den lokala dagstidningen. Ger ett sjaskigt intryck.
Sängen lite för mjuk för min smak, men den dög.
Frukosten är inget att yvas över, om den varit bättre hade jag gett en fyra istället.
Jag kommer att bo här igen när jag är i trakten.

Bodde här: Februari 2015, reste i arbetet
Tack Håkan R
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Vejlehotell
10,2 km bort
Hotel CABINN, Vejle
Nr 9 av 14 i Vejle
40 omdömen
Visa priser

Besökt Best Western ToRVEhallerne? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Best Western ToRVEhallerne

Adress: Fiskergade 2/8, Vejle 7100, Danmark (Tidigare BEST WESTERN Torvehallerne)
Region: Danmark > Jylland > South Jutland > Vejle
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Restaurang Rumservice Sviter Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 4 av Lyxhotell i Vejle
Prisklass: 1 044 kr - 1 684 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Best Western ToRVEhallerne 4*
Antal rum: 74
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Best Western ToRVEhallerne. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Best Western Vejle
Vejle Best Western

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?