Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (399)
Filtrera omdömen
399 resultat
Medlemsbetyg
101
173
76
38
11
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
101
173
76
38
11
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
1419 av 399 omdömen
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

  • Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Michael T, General Manager på Scandic Jacob Gade, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 från mobil enhet

Bra hotell med med perfekt läge. Parkeringshus med bra priser två minuter från hotellet. Personalen var trevlig och tillmötesgående. Frukostbuffén var helt okej. Det som var lite tråkigt är att det tyvärr utanför i den fina byparken är ett tillhåll för stadens A lagare och det kunde bli lite stökigt.

Bodde här: augusti 2017, reste som ett par
Tack Fred Arne S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michael T, General Manager på Scandic Jacob Gade, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2017
Google-översättning

Kære Arne

1000 tak for din flotte feed back - det sætter vi meget pris på.

Vedr. de mennesker der kommer i Parken, så er der fokus på det fra offentlighedens side, men udover at de til tider kan råbe lidt højt, så er de søde og rare.

Du ønskes en dejlig sensommer.

De venligste hilsner
Michael Thomsen
Direktør

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Rummet var fint. Fick bra hjälp i receptionen vid in- och utcheckningen. Sämst var vid kvällens middag på hotellet. Skulle beställa en hamburgare men fick ett argt och bestämt svar att hamburgaren var slut av en servitör (kille). Däremot var det en kvinnlig servitör som var väldigt trevlig och gullig! När vi skulle betala krävdes vi på dricks när vi skulle betala, annars skulle det dras på rummet (av den manliga servitören)?!

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Tack Hjallie
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michael T, General Manager på Scandic Jacob Gade, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Kære Hjallie

1000 tak for din rating af hotellet og ikke mindst dine kommentarer. Jeg sætter pris på, at du har taget dig tid til det.

Beklager meget, at vi var udsolgt for hamburgere og at indtrykket af den mandlige tjerner, ikke var som forventeligt. Vi arbejder dagligt på, at servicen skal være i top, og så ærger kommentaren mig naturligvis.

Er rigtig glad for at læse, at alt andet var godt, så jeg håber du trods alt havde et godt ophold.

Du ønskes en dejlig sensommer.

De venligste hilsner
Michael Thomsen
Direktør

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Trevligt hotell med fräscha rum och ett bra och centralt läge i vackra Vejle.
Enkelt att få parkering direkt utanför hotellet, dock fick vi dessvärre Parkeringsböter pga. strul med Easy Park appen.
Frukost matsalen var ett enda stort kaos, svårt att få plats, hög ljudnivå och en väldigt ologisk ordning på maten som gjorde att det tog tid att få ihop sin tallrik.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Andreas K
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Michael T, General Manager på Scandic Jacob Gade, svarade på det här omdömetSvarade 28 juli 2017
Google-översättning

Hej Andreas

1000 tak for din tilbagemelding. Det er netop kommentarer vi kan lære af, og forhåbentligt gøre det bedre til næste gang du besøger Vejle.

Vedr. dine probelmer med din Easy Park, så håber jeg du tog kontakt til receptionen, som måske kunne have hjulpet dig, fordi det er ærgerlige penge at komme af med.
Men tak for dine positive kommentarer omkring hotellet, værelserne og så parkeringen.

Vores morgenmadsrestaurant er under pres i juli måned, da vi har ekstremt mange familier boende, så støjniveauet er noget højere end normalt.
Vi har i år forsøgt at informere i elevatoren om de tidspunkter på morgenen, hvor der er mest pres på, så de familier der gerne ville have en rolig morgen kunne vælge de tidspunkter hvor der forventeligt ikke skulle være så mange mennesker.
Vi tager din kritik af opstillingen af morgenmadden til efterretning, og vil gå det hele igennem igen, så det giver det bedste flow.

Endnu engang tak for "kritikken" - det sætter vi pris på.

Du ønskes en rigtig god sommer

De venligste hilsner
Michael Thomsen
Direktør

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 juli 2017

  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Michael T, General Manager på Scandic Jacob Gade, svarade på det här omdömetSvarade 22 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Visa fler omdömen