StayForLong
Booking.com134 US$
Priceline134 US$
eDreams134 US$
Omdömet skrevs 4 december 2016 från mobil enhet

Rena små rum. Helt ok för att sova över. Tyvärr, saknade vi vattenkokare. Det går att köpa kaffet/ teet för 20 DDK. Frukost kostar 89 DDK/person. Enkel frukost , där du kan få färskt bröd, skinka, ost, marmelad mm som packade i små engångs vakuumförpackningar.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack xenyli
Lene H, Manager på Zleep Hotel Ballerup, svarade på det här omdömetSvarade 2 mars 2018

Tak for dine kommentarer da du boede på hotellet.. Vi håber at se dig igen I Ballerup I 2018.
De bedste hilsner Zleep Ballerup

Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

Ett Enkelt och bra hotell! Trevlig personal och rena rum! Okej frukost, tråkigt med väldigt alternativ. Lite Långt till
tåg-station, För närmaste "mat" kedja är mc-donalds. Alla in al, ett bra hotell!

Datum för vistelsen: september 2016
Tack EmelieK121
Omdömet skrevs 27 juli 2016 från mobil enhet

Helt ok. Men det låg långt från restauranger. Eftersom hotellet inte erbjuder varken lunch eller middag så blir det lite krångligt.Har man bil så är det inga bekymmer. Vi åt inte frukost där utan åkte in till ballerup och åt brunch. Lite tråkig omgivning som skulle kunna bli så mysig.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack Linda B
Omdömet skrevs 30 september 2015

Om du bara måste sova någonstans omedelbart, och du råkar vara nära så är detta möjligen ok.
Annars - åk vidare. Det finns liksom ingenting här. Ingen bar, ingen restaurang, inga sevärdheter. Hotellet är i ett industriområde.
Frukost kostar extra, och var ganska beige.
Men ok. Rummet var rent, sängen var helt ok. De unga tjejerna i receptionen var vänliga.

Rumstips: Välj ett rum som inte ligger på gatuplan vid parkeringen.
Datum för vistelsen: september 2015
Tack Tommy_from_sweden
Omdömet skrevs 18 augusti 2015

Bodde här då jag besökte en vän i närheten.
Ett enkelt men rent och fräscht hotell.
Lite underligt upplägg på frukostbuffén med alla pålägg i ett kylskåp med dörr, en gäst kunde stå vid kylskåpet åt gången.
Allt fungerade bra och smidigt, sköna sängar små rum.

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Snoffsan