Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Omdömet skrevs 10 februari 2023 från mobil enhet

Nybyggd bastu med relax och utsikt som förrätt.
Supergod pizza, trevlig klassisk miljö i restaurangen.
Lyxig och mustig räksallad som gör dig mätt och nöjd.
Lagom många val i meny och bra signaturcocktails.
Och fin familjestämmning bland gästerna.
Rekommenderas!

Datum för vistelsen: februari 2023
Tack Road53127761852
Omdömet skrevs 18 april 2022 från mobil enhet

Enkelt hotell som har ok rum. Enkla o lite slitna men ok då priset är anpassat för det. Värre med personalen. Inget trevligt bemötande på telefon o ankomst. Man verkade vara mest till besvär.
Vi har bott på många ställen i Åredalen o detta var sämst.....

Datum för vistelsen: april 2022
Tack AndersM814
Omdömet skrevs 20 mars 2022 från mobil enhet

Vill berömma den mysiga restaurangen på Hotell Renen med fantastiskt god mat, omtänksam service och härlig atmosfär - dessutom snäll mot plånboken. Duveds bästa restaurang, helt klart! Vi åt både frukost och middag och blev mycket nöjda med både och. Väl värt ett besök.
Hälsningar Anna och Patrik

Datum för vistelsen: mars 2022
Tack annalU5489YS
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Cafe Renen i Duved är en ny pärla i Åredalen som serverar mackor, sallader, varmkorv och glass mm. Till facila priser. Räckmackan är ett fynd men passa på, de har bara öppet till 16.00 på dagarna. Drivs av Åre Delikatess och ligger bra till med parkering.

Datum för vistelsen: augusti 2021
1  Tack HannahMartina
Omdömet skrevs 2 mars 2020

Bra och helt ok enkelrum.
Minus att frukosten serverades mellan 8-10. För sent om man vill åka morgoåk i VM8.

Det grova brödet var det bästa med frukosten i övrigt ganska torftigt.

Lugnt hotell och passar om man tänker ta byliften till Duved.

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste ensam