Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline94 US$
eDreams93 US$
Agoda.com94 US$
Travelocity
Omdömet skrevs 27 augusti 2020

Mycket lyckat, fiske och samvaro bad i älv, god mat och fiskelyckan var stor. Dottern fick 9 öringar i Enan. Pappa var värst med en öring på 3,5 kg. Vi bodde i vandrarhemmet i dubbelrum med stort gemensamt kök och vardagsrum att hänga i. Sköna sängar och varma täcken. I hotelldelen fanns frukost och 3-rätters middag. Ellinors supergoda öringsoppa, lammstek (från gården) och hallonpaj. Behöver jag säga mer.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack LasseS539
Omdömet skrevs 4 augusti 2020 från mobil enhet

Vi bokade en natt före och en natt efter vår vandring runt Jämtlandstriangeln och rekommenderar verkligen denna otroligt mysiga fjällgård! Supertrevlig personal, kanonservice, jättefin frukost och lugnt & skönt läge i bra avstånd från Storulvån. När vi var klar med vår vandring fick vi, trots att vi kom sent, en jättegod 3-rätters middag serverad och uppvärmd bastu! Klockrent avslut på vårt vandraräventyr!

Mvh, Kristin, Björn & Hugo

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack krstntrn
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Verkligen ett smultronställe. Vi fick stå med husbilen för 200 kr inkl el. Bemötandet från personalen var underbart. Dusch med bastu i det råkalla sommarvädret gjorde vistelsen till en riktig höjdare. Tack. Testade fisket utan napp tyvärr.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 386maritan
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Vi bodde i vandrarhemmet. Rummet var ljust och fräscht. Underbara sängar. Dusch och toa fanns i korridoren, men det funkade fint. Frukosten var riklig och god. På kvällen kan man beställa en 3 rätters middag. Allting hemlagat/hembakat. Jättegod mat. Finns även möjlighet att fixa matsäck till vandringar.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack mischeg
Omdömet skrevs 15 juli 2019

Vi bodde här som de första gästerna hos det nya värdparet och kan varmt rekommendera Enaforsholm. Vi cyklade till Handöl, vandrade till Grand Hotel och Silverfallet och tog tåget till Trondheim. Vällagad mat varje kväll och riktigt trevlig och hjälpsamma värdar.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack jlaucnodbin