“Fräscht och gott”

Singha thai i Stenungsund
Rankad som nr 2 av 34 Restauranger i Stenungsund
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Var där på en söndag. Buffé med en massa bra alternativ: Thai, mongoliskt (och sushi men de smakade jag faktiskt inte). Vi är supernöjda!

Tack SaraHfromSweden

Omdömet skrevs 10 januari 2018

Vi kom förbi en söndag för en sen lunch. De har en specialdeal på söndagar, med en dyrare mongolisk buffé utöver thai-buffen och sushi-buffén.
Vi blev glatt överraskade av hur smakrik maten var, både den färdiggjorda thailändska buffén och den mongoliska woken som de gjorde av de färska råvaror vi själva plockade ihop. Väl värt ett besök!

Tack Gunilla R
Omdömet skrevs 13 december 2017 från mobil enhet

Fin asiatisk buffe. Men godast att beställa från a la carte menyn.
Mycket mat. Krispiga grönsaker och känns alltid nylagat.

Tack alexandra194
Omdömet skrevs 12 oktober 2017

Helt ok buffe med mycket att välja på. Lokalen är inte så rolig och personen vid kassa var ganska otrevlig men övrig personal var väldigt trevlig. Var även där en lördag eftermiddag/tidig kväll med familjen och då fanns ännu mer att välja på än vid lunchen. Barnen gillade chokladfonduen.

Tack linjoha
Omdömet skrevs 1 oktober 2017 från mobil enhet

Lunchbuffé med mycket att välja på. Både sushi, thaimat och kinesiskt. Fräscht och välsmakande. Lokalen är lite sunkig och drar ner betyget.

Tack holmekagan

Resenärer som tittade på Singha thai i Stenungsund tittade också på

Stenungsund, Västra Götalands län

Besökt Singha thai i Stenungsund? Berätta vad du tyckte!