“Mycket besviken”

Trattoria Alberobello
Rankad som nr 1 av 34 Restauranger i Stenungsund
Kök: Italienskt
Beskrivning: En äkta italiensk trattoria med italiensk kock och personal! Även mat och stenugnsbakade pizzor för avhämtning. BENVENUTI!

Åt en väldigt god pizza i augusti, därför beställde vi igen, men nu blev vi mkt besvika. Levererade inte ens enligt beskrivningen. Köper ingen pizza därifrån igen!!! Ringt och klagar men restaurangen gör ingen åtgärd'

Datum för besöket: september 2020
Tack Tourist168936

Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Åt risotto som inte smakade någonting alls utan något tecken av parmesan eller smak.
Kalvrätten var en grå rätt utan smak.
Dessutom kostade det 199 resp. 205kr.
Hur kan tripadvisor lägga denna med en så hög rekomendation?
Känner mig lurad.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Borriezwe
Omdömet skrevs 7 augusti 2020

Underbar mat och fantastiskt gott vin. Professionellt på alla sätt och trevligt bemötande. Som att vara i Italien för en stund!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack lisatU6036ZY
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Tog med oss en pizza och tryffelpasta! Mums! Väldigt gott och italienskt! Passade oss perfekt! Smarrigt! Kan varmt rekommendera!

Datum för besöket: juli 2020
Tack HopeloveLuna
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Två besök blev det till denna trevliga lilla lokala restaurang. Enklare lokal men väldigt trevligt och rent. Maten var grymt bra och ett väldigt fint bemötande av ägaren. Vi åt olika antipasti, pasta, pizza och efterrätt vid dessa tillfällen och allt var av god kvalitet och väldigt gott. Vin, grappa och öl var också bra. Starka rekommendationer!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack 65urbanf

Resenärer som tittade på Trattoria Alberobello tittade också på

Stenungsund, Västra Götalands län

Besökt Trattoria Alberobello? Berätta vad du tyckte!