Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (647)
Filtrera omdömen
647 resultat
Medlemsbetyg
202
226
135
60
24
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
202
226
135
60
24
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
97102 av 647 omdömen
Omdömet skrevs 1 april 2018

Vi bodde i ett av de nyrenoverade rummen, det låg byggdamm i ett tjockt tjok längst med fotlisten och det var så varmt i rummet och så dålig luft att vi fick ha fönstret vidöppet hela vistelsen trots att det var två minus ute. Vi hade köpt ett paket, en natt med spa, trerätters och frukost. Spadelen är fräsch, fin och har utomhusdel, inomhusdel flera bastu. Restaurangbesöket var det sämsta jag vart med om, menyn var förbestämd, men det tog 45 min emellan förrätten och huvudrätten och i princip lika lång tid för att få huvudrätten. Huvudrätten smakade och såg ut som något dom tagit ur konserv och värmt i mikron. När vi var klara fick vi tillslut gå och be om att få betala, eftersom notan vi bett om aldrig kom. Överlag en dålig upplevelse, men personalen i receptionen var jättetrevliga och serviceminded och frukosten var otrolig!

  • Bodde här: mars 2018, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack alexajoh92
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Angelika B, Chef på Stenungsbaden Yacht Club, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2018

Hej

Tack för din feedback. Det är otroligt värdefullt för oss att höra vad våra gäster upplever hos oss.
Vi ska komma ikapp allt damm som har en förmåga att lägga sig överallt.
Er restaurangupplevelse verkar gått över styr. När man inte får någon service blir man både trött och irriterad. Jag är ledsen att ni inte fick den kväll ni förväntade er och ska förvänta er.
Jag är glad att läsa att personalen var trevliga och att frukosten var bra.

På önskat återseende,
Angelika Björkner

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 26 mars 2018

För 5 året i rad var vi på spahelg. Vi brukar var mellan 12 och 18 personer. I år var vi 18 personer. Spa delen är som den är med poler, bastu och möjlighet att sitta ute i varma bad.
Dags för mat som man ser fram emot. Vi hade beställt kvällens 3 rätter och valde till vinpaket. Vinet kom direkt men det tog 1 timma att få förrätten som skulle innehålla kungskrabba. Tyvärr var det ingen som hittade den. Ganska medioker förrätt.
Vi väntade ytterligare 1 timma innan vi fick in vår kalvfilé som var för dom flesta perfekt. God sås och en fantastisk potatisgratäng. Därefter fick vi vänta ytterligare 1 timma på en Cream Bryllé med en knappt bränd yta. Till detta serverades ett dessertvin som troligen var gjort av äpplen. Ingen höjdare. Totaltid för att äta en 3 rätters var alltså 3 timmar vilket är helt galet för en förbeställd måltid. Dags att skärpa er.

  • Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Tack Staffan413
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Emanuele F, Commercial Director på Stenungsbaden Yacht Club, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Hej Staffan,

Tack för ditt omdöme.
Det gläder mig att ni hade en bra upplevelse i spat.
Det känns som om vi missade några detaljer på kvällen och för detta vill jag be om ursäkt.
Jag har redan pratat med mina kollegor i restaurangen och vi garanterar att det inte ska upprepas.

Ser fram emot att hälsa er välkomna tillbaka.

Vänliga hälsningar,

Emanuele

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Mkt trevlig, kunnig och tillmötesgående personal. God spännande vällagad mat samt stora comfortabla rum (soffgrupp mm) med havsutsikt. Spa bl a med strandnära bastu och havsbad, frukt och bar. Kunde varit en bubbelpool till!!)

  • Bodde här: mars 2018, reste med vänner
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Daydream761646
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Emanuele F, Commercial Director på Stenungsbaden Yacht Club, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej!
Tusen tack för ditt fantastiska omdöme om Stenungsbaden.
Riktigt kul att läsa att mina kollegor tog väl hand om dig och att du fick en underbar vistelse.

Hoppas att vi ses snart igen.

Glada hälsningar,

Emanuele

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Köpte ett spapaket med övernattning, 3-rätters och frukost! Valde ett Deluxerum och det var jättemysigt med havsutsikt! Sängen var dock lite hård-tunn madrass och kudden urtvättad. Nackdelen är att Stenungsbaden är ett inneställe och väggarna inte är så isolerade. Så man hörde tydligt att folk hade fest i rummen. SPA-delen är hur mysig som helst! Olika pooler inne och ute. Ångbastu och vanlig bastu. Eldstäder. Även ett bastuhus på flotte nere vid havet för den som vill ta havsdopp! Frukt och vatten ingår. Finns en bar inne i spa:t! 3-rättersmiddagen på Captains table var jättegod. Lite seg service dock. Frukosten var i toppklass! Märks att man lägger ner "det lilla extra" för gästerna!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Linda E
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Emanuele F, Commercial Director på Stenungsbaden Yacht Club, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej Linda,

Vad glad jag blir när jag läser ditt omdöme och tack för att du tog dig tid att skriva om din senaste vistelse.
Riktigt kul att höra att du uppskattade spat, maten och frukosten. Ännu roligare att läsa om att du märker att vi älskar våra gäster. Tar till mig din kommentar om madrassen i ditt rum och ska diskutera det vidare med vår Housekeeping Stylist som jobbar just nu just med att få våra rum ännu mysigare.

Ser fram emot att hälsa dig välkommen tillbaka snart igen. Självklart ska vi välja fram en kudde som passar dig bäst nästa gång. Meddela mina kollegor på bokningen nästa gång så löser vi det med glädje.

Glada hälsningar,

Emanuele

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Vi fick ett spapaket med trerätts middag på minfödelsedags. Allt var bra bortse från trerätters middagen. Det var redan ett förslag på bordet när vi kom till bordet och huvudrätten bestod bara av en kötträtt och ingen fisk allternativ. Vi fick rosastekt klav och den såg ut väldigt gott ut dock gick inte äta upp den. Den var seg och knappt färdigt och med andra ord det gick inte att äta den. Kvar står potatis gratängen, vi åt den eftersom vi var hungriga men den var för salt och gjorde att jag fick ont i magen resten av kvällen. Så tummen ner för maten.

  • Bodde här: mars 2018, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack Flyer760631
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Emanuele F, Commercial Director på Stenungsbaden Yacht Club, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej,
Låt mig börja med att tacka för ditt omdöme.
Trevligt att höra att ni tyckte om hotellet och spat. Mindre roligt att läsa att maten inte levde upp till förväntningar den här gången. Att ni skulle fira din födelsedag gör det hela ännu tråkigare, jag beklagar verkligen det.

Matupplevelse är en stor del av upplevelsen när man bor på Stenungsbaden och jag vet vad mina kollegor i köket går för, därför kan jag garantera dig att detta var en olycklig händelse som inte kommer att upprepas.

Ta gärna några minuter och ring mig eller mina kollegor inför nästa vistelse, vi älskar att lyssna till speciella önskemål som kan bidra till att göra din vistelse till den oförglömliga upplevelse som vi vill leverera.

På återseende!

Glada hälsningar,

Emanuele

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen