Kostnadsfri avbokning till den 28/07
  • Fri parkering
Algbergets Bed & Breakfast(Stenungsund)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 23/07
Orbitz.com
Hotell Munkerod(Stenungsund)
Hotell Munkerod(Stenungsund)
Omdömet skrevs 26 mars 2018

För 5 året i rad var vi på spahelg. Vi brukar var mellan 12 och 18 personer. I år var vi 18 personer. Spa delen är som den är med poler, bastu och möjlighet att sitta ute i varma bad.
Dags för mat som man ser fram emot. Vi hade beställt kvällens 3 rätter och valde till vinpaket. Vinet kom direkt men det tog 1 timma att få förrätten som skulle innehålla kungskrabba. Tyvärr var det ingen som hittade den. Ganska medioker förrätt.
Vi väntade ytterligare 1 timma innan vi fick in vår kalvfilé som var för dom flesta perfekt. God sås och en fantastisk potatisgratäng. Därefter fick vi vänta ytterligare 1 timma på en Cream Bryllé med en knappt bränd yta. Till detta serverades ett dessertvin som troligen var gjort av äpplen. Ingen höjdare. Totaltid för att äta en 3 rätters var alltså 3 timmar vilket är helt galet för en förbeställd måltid. Dags att skärpa er.

• Bodde här: mars 2018, reste i arbetet
Tack Staffan413
Emanuele F, Commercial Director på Stenungsbaden Yacht Club, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

Hej Staffan,

Tack för ditt omdöme.
Det gläder mig att ni hade en bra upplevelse i spat.
Det känns som om vi missade några detaljer på kvällen och för detta vill jag be om ursäkt.
Jag har redan pratat med mina kollegor i restaurangen och vi garanterar att det inte ska upprepas.

Ser fram emot att hälsa er välkomna tillbaka.

Vänliga hälsningar,

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 19 mars 2018

Mkt trevlig, kunnig och tillmötesgående personal. God spännande vällagad mat samt stora comfortabla rum (soffgrupp mm) med havsutsikt. Spa bl a med strandnära bastu och havsbad, frukt och bar. Kunde varit en bubbelpool till!!)

• Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack TripAdvisor-medlem
Emanuele F, Commercial Director på Stenungsbaden Yacht Club, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Hej!
Tusen tack för ditt fantastiska omdöme om Stenungsbaden.
Riktigt kul att läsa att mina kollegor tog väl hand om dig och att du fick en underbar vistelse.

Hoppas att vi ses snart igen.

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Köpte ett spapaket med övernattning, 3-rätters och frukost! Valde ett Deluxerum och det var jättemysigt med havsutsikt! Sängen var dock lite hård-tunn madrass och kudden urtvättad. Nackdelen är att Stenungsbaden är ett inneställe och väggarna inte är så isolerade. Så man hörde tydligt att folk hade fest i rummen. SPA-delen är hur mysig som helst! Olika pooler inne och ute. Ångbastu och vanlig bastu. Eldstäder. Även ett bastuhus på flotte nere vid havet för den som vill ta havsdopp! Frukt och vatten ingår. Finns en bar inne i spa:t! 3-rättersmiddagen på Captains table var jättegod. Lite seg service dock. Frukosten var i toppklass! Märks att man lägger ner "det lilla extra" för gästerna!

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Linda E

Hej Linda,

Vad glad jag blir när jag läser ditt omdöme och tack för att du tog dig tid att skriva om din senaste vistelse.
Riktigt kul att höra att du uppskattade spat, maten och frukosten. Ännu roligare att läsa om att du märker att vi älskar våra gäster. Tar till mig din kommentar om madrassen i ditt rum och ska diskutera det vidare med vår Housekeeping Stylist som jobbar just nu just med att få våra rum ännu mysigare.

Ser fram emot att hälsa dig välkommen tillbaka snart igen. Självklart ska vi välja fram en kudde som passar dig bäst nästa gång. Meddela mina kollegor på bokningen nästa gång så löser vi det med glädje.

TripAdvisor-medlem
Omdömet skrevs 12 mars 2018

Vi fick ett spapaket med trerätts middag på minfödelsedags. Allt var bra bortse från trerätters middagen. Det var redan ett förslag på bordet när vi kom till bordet och huvudrätten bestod bara av en kötträtt och ingen fisk allternativ. Vi fick rosastekt klav och den såg ut väldigt gott ut dock gick inte äta upp den. Den var seg och knappt färdigt och med andra ord det gick inte att äta den. Kvar står potatis gratängen, vi åt den eftersom vi var hungriga men den var för salt och gjorde att jag fick ont i magen resten av kvällen. Så tummen ner för maten.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack TripAdvisor-medlem

Hej,
Låt mig börja med att tacka för ditt omdöme.
Trevligt att höra att ni tyckte om hotellet och spat. Mindre roligt att läsa att maten inte levde upp till förväntningar den här gången. Att ni skulle fira din födelsedag gör det hela ännu tråkigare, jag beklagar verkligen det.

Matupplevelse är en stor del av upplevelsen när man bor på Stenungsbaden och jag vet vad mina kollegor i köket går för, därför kan jag garantera dig att detta var en olycklig händelse som inte kommer att upprepas.

Ta gärna några minuter och ring mig eller mina kollegor inför nästa vistelse, vi älskar att lyssna till speciella önskemål som kan bidra till att göra din vistelse till den oförglömliga upplevelse som vi vill leverera.

På återseende!

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Detta spa erbjuder oss varje gång en riktigt trevlig upplevelse. Fint spa. Stora fina rum. Generellt sett fint utbud och sist men inte minst en jättefin restaurang såväl för trerätters på kvällen som frukost.

Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack Jonesolvik
Emanuele F, Commercial Director på Stenungsbaden Yacht Club, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Hej Jonesolvik,
Tusen tack för ditt omdöme om Stenungsbaden.
Det gläder mig att höra att du hade en bra vistelse.

Ser fram emot att hälsa dig välkommen tillbaka snart igen.

Mvh,