“Dagens lunch till styvs a la carte-priser”
Omdöme om Harrys Stenungsund

Harrys Stenungsund
Boka bord
mån 26/10
20:00
Rankad som nr 2 av 34 Restauranger i Stenungsund
Kök: Skandinaviskt

275 kr för en ryggbiff? Inga problem om den är förstklassig. I detta faller högst medioker, serverad medium trots jag beställde blodig, tråkig sallad och några sönderfritterade smulor av potatis. Ocker med andra ord!
En flasköl på kylning då personalen ”inte hunnit med”. Med ca 10 gäster kl 17 en onsdag jobbade de inte direkt ihjäl sig...
Nej, pinsamt dåligt med andra ord. Inget för mig.

Datum för besöket: september 2020
Tack StefanD53

Omdömet skrevs 27 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket olika rätter att välja mellan och soppan som jag valde var något av det bästa jag ätit. Goda drinkar, fin utsikt och den grymma servicen kommer vi absolut tillbaka för! Personalen gjorde verkligen det lilla extra!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 495gunnbrittj
HarrysStenungsund, Annat på Harrys Stenungsund, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2020

Kul att höra, tack för att du tog dig tiden att recensera oss. Hoppas vi ses snart igen. Bästa hälsningar från personalen på Harrys :)

Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Bästa restaurangen.
Bästa maten.
Bästa servicen.
Bästa läget.
Jag rekommenderar fisk & skaldjurssoppan.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack georgegW8606PB
HarrysStenungsund, Annat på Harrys Stenungsund, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Tack för att du tog dig tid att recesera oss! Vi arbetar alltid för att alla gäster ska få en fantastisk upplevelse hos oss och här ser ju vi att vi lyckats :) Önskar dig en fortsatt trevlig sommar och hoppas vi ses snart igen. Mvh Personalen på Harrys

Omdömet skrevs 6 augusti 2020

Underbar mat, proffsig personal. Bästa av de bästa! Tack för att ni gjorde min pappas 65 årsdag till ett oförglömlig minne.

Datum för besöket: juni 2020
Tack susannesY6625TP

Tack Susanne för att du tog dig tiden att recensera oss. Så tacksamma att vi fick förgylla er dag hos oss. Önskar er en fortsatt trevlig sommar och hoppas att vi ses snart igen. Mvh Personalen på Harrys

Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Maten smakade utmärkt och servicen var god. Fantastiskt läge vid havet och vi njöt av solen och vyn över alla båtar.

Datum för besöket: juli 2020
Tack bmyrback

Tack för att du ville recensera oss. Roligt att höra att ni fick en härlig vistelse hoss oss. Önskar er en fortsatt trevlig sommar och hoppas att vi ses snart igen, vem vet, då kanske vi kniper den sista stjärnan också :) Mvh Personalen på Harrys

Resenärer som tittade på Harrys Stenungsund tittade också på

Stenungsund, Västra Götalands län

Besökt Harrys Stenungsund? Berätta vad du tyckte!