“Lyxigt och mysigt”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Pär W
1 omdöme
“Lyxigt och mysigt”
Omdömet skrevs 27 januari 2018 för en vistelse i januari 2018

Vi firade ett helt underbart nyår med vad i vedeldad tunna och bastu. Otroligt fin utsikt från huset med Orust på andra sidan vattnet. Kan bara tänka mig hur fint det är här på sommaren. Vi kommer definitivt tillbaka till detta supertrevliga ställe!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Omdömet skrevs 25 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 29 2018
Thank You soooo much. Hope to se you all again.
Best rågards,
Annika & Jonas
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera