“Fantastiskt!”
annan resenär har bokat det här boendet
Sovrum på ovanvåning Trädgården
kajaker
Bakom Torpet porlar bäcken
Brygga och bastubåt
Vedeldad badtunna
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Markus T
1 omdöme
“Fantastiskt!”
Omdömet skrevs 14 april 2018 för en vistelse i april 2018

Väldigt öbmjuka och tillmötesgående värdpar som gjorde allt det kunde för att vi skulle trivas.
Allt var verkligen kanon! Rekommenderas!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
apr 14 2018
Tack Marcus. Det var supertrevligt att ha er hos oss. Varmt välkomna tillbaka . Varmaste hälsningar Jonas och Annika
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera