“Smaskigt”
Omdöme om Tonys Restaurang

Tonys Restaurang
Rankad som nr 7 av 35 Restauranger i Stenungsund
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Var här och käka med barnbarnen innan bio. Olika burgare beställdes in och barnen tog milkshakes att dricka. Väldigt gott och barnbarnen pratar om shakesen fortfarande
Trevlig personal och miljö!

Tack pyttipannan

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trevlig personal och mycket goda hamburgare till okej priser. De har även litet men intressant utbud av öl.

Tack MikaelCH61
Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Hade jätte mysigt en söndag med mina kollegor, åt chevre burgaren det va toppen kul!!
Och det va väldigt sjyst att dom lät oss sitta kvar lite längre!

Tack Amanda H
Omdömet skrevs 19 februari 2018 från mobil enhet

Helt ok burgare, lite snålt att man ska betala extra för bara sötpotatis pommes. Dom har inte stenkoll på allergener tyvärr vilket gör att vi inte vågar beställa mat till vår son där. Har fått fel på hemlevererad mat. Med goda smaker speciellt teriyaki burgaren

Tack Lavinia P
Omdömet skrevs 13 januari 2018 från mobil enhet

Åt fantastiska hamburgare med så goda pommes,i en jättemysig fräsch lokal.
Jättegoda viner serverade av jättetrevlig servitör

Tack liselotte2013

Resenärer som tittade på Tonys Restaurang tittade också på

Stenungsund, Västra Götalands län

Besökt Tonys Restaurang? Berätta vad du tyckte!